Näin käy lähes joka kerta kun reboottaan tai käynnistän koneen. Eli esiin tulee se Asuksen emolevyn logo tms ja siihen jää. Aluksi kuva vilahti vain pari sekunttia mutta nyt jäätyy siihen lähes aina. Viimeksi odotin ainakin 5 minuuttia. Täytyykö asennella ajureita tai windowsia uudestaa? Emolevy on Asus A8N-VM nVidian piirisarjalla. AMD 64 3500+, Asus Extreme 7600GT, 1GB, 200GB. KIITOS NEUVOISTA JO ETUKÄTEEN =)=)
Koita katsoa emon manuaalista jos sen kuvan saa pois päältä jolloin mahdollisesti näkisi mihin se jumahtaa niistä BIOS teksteistä. XP:lle oli myös bootvis ohjelma jolla saa mahdollisesti tietoon mikä sitä käynnistymistä hidastaa.
Itsellä on aivan sama ongelma kuin aiheen aloittajalla. Johtuu luultavemmin jostain haittaohjelmasta/haittaohjelman aiheuttamasta viasta koneen rautaan. Olen yrittänyt konetta putsailla mutta ongelma senkuin jatkuu. Tätä esiintynyt todella harvoin aikaisemmin, mutta kun puolihuolimattomasti asensin haittaohjelman ja sain koneeni tukkoon tätä on esiintynyt aina koneen käynnistäessä. Konetta olen saanut putsattua siinä mielessä, että kone ei enää hidastele (MUUTAKUIN KÄYNNISTYKSESSÄ). http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/5/266406 Linkissä on Hijack logini, jos joku osaisi auttaa minua.