kone jäätyy

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Antikille, Sep 14, 2011.

  1. Antikille

    Antikille Member

    Joined:
    Sep 14, 2011
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Kone jäätyy kun lataa tiedostoja netistä tai torrentin kautta tai pelien päivityksiä ja myös kun katsoo elokuvia tai pelaa pelejä jotka lataavat dataa samalla kun pelaat esim guild wars 1.

    kone jäätyy noin 1-4 min ja joskus joutuu boottaa koneen ja joskus kun menee tietokoneeseen niin se yrittää etsiä asemia ja ei löydä niitä ja boottaa. pelit toimii moitteettomasti. kun kone jäätyy niin prosessori tai muisti ei hyppää ylös pysyy normaalinan tasaisena linjana ja konetta ei ole kellotettu ja olen myös asentanut windowsin pariin kertaan uudelleen ja muisteja olen vaihdellut eri kampoja eri paikoissa

    käyttöjärjestelmä windows 7 64, asus hd 6850, phenom x6 1055t, m4a87td, seagate barracuda 7200 1tb, ddr 1333ghz 2x2gb, 620w virtalähde

    lämmöt on kunnossa eli 29 astetta kun on netiss ja kattoo videoit jne peleissä se 50 astetta ja kaikki ajurit ovat ajan tasalla kone on noin puoli vuotta vanha

    käytin myös SeaTools ja ei löytänyt kovalevystä mitään vikaa vaikka se minun mielestäni on vian lähde.

    ilmoittakaa jos tarvitte lisää tietoa
     
    Last edited: Sep 14, 2011
  2. Make_72

    Make_72 Regular member

    Joined:
    Jul 29, 2007
    Messages:
    1,666
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    48
    kovalevyyn toi vika viittais,oletko eheyttänyt kovon Klik
     

Share This Page