ELijoo, nyt ku sai uuden koneen kasaan niin alko ongelmat. Aluks tää jäätyili ihan työpöydälläki, se ratkes kun päivitin ajurit Driver geniuksella. Nyt on jääny kuitenki ongelma netin suhteen. Vaihdoin sen takia Firefoxin Chromeen koska oletin että selain on vaan niin surkea. Eli: Ongelma: -Avaat selaimen, voit noin 3-4min selailla nopeaa kaikkea. Kunnes tulee joku parin minuutin miettimstauko että pallo vaan pyörii ja mitään ei tapahdu. Tehtyä: -Adawre full scan -> troijan.Win32.Generic -> remove -Eusing registry repair tuon jälkeen -Ajurit päivitetty Driver geniuksella ja Laitehallinta kertoo että kaikki on ajan tasalla -Wintoosa tunnistaa muistit ja tosin jäätymistä ei tapahdu esim. BF3:sta pelatessa -Selain vaihdettu toivossa että siinä oli vika.
Tuohon voisin nyt lisätä että kone ei lähteny ensimmäisellä yrityksellä käyntiin vaan jäi siihen Asus motherboard-ikkunaan. Virtanapista pois päältä ja uus yritys niin onnistu. Kohta alkaa oikeasti kaduttamaan että pistin rahaa tähän pömpeliin joka ei edes toimi. Eikö kukaan?
Itse ainakin suhtaudun aika kriittisesti noihin automaattisesti ajureita hakeviin ohjelmiin. Kokeile päivittää ajurit ihan manuaalisesti emolevy- ja näyttisvalmistajien sivuilta. Koneen tiedotkin auttaisivat mahdollisesti.
Okei, no pitää kokeilla latailla noi. Kone: Asus M4A77TD Kingston DDR3 valueram 8gb Phenom II X4 960T BE 3.0ghz Radeon HD6850 VD caviar blue 500gb LG 24x dvd-rw Antec three hundred http://usa.asus.com/Motherboards/AMD_AM3/M4A77TD/#download Tuoltahan niitä saa mutta Laitehallinan kautta katton niin esim. verkkokortin ohjainversio on "7.46.610.2011" ja tuolta saa "7.6.820.2009" onko vuosiluvulla väliä vai merkkaako toi eka 7.6 enemmän? ____________________ Päivitin Asuksen sivuilta manuaalisesti verkkokortin ajurit sekä tuon VIA HD-audion. Toistaseks oon selaillu ilman jumimista. Kokeilen vielä lisää. Jooei, hetken aikaa olin toiveikas mutta sitte jämähti taas. En ymmärrä.
Mikäs noista on emon Sata-porttien ajuri muuten? E: Mutta mitäs tää nyt on, vaihdoin takasin Firefoxiin niin tää toimii paremmin ku Chrome? Chrome alkaa "odottamaan välimuistia" ja sillon tulee se jumi. Muisteista vielä että tämähän http://www.ramcity.com.au/product/KIN1-AMDM4A-8G-34.htm Sanoo ainaki että emo ja muistit on yhteensopivia, eli ei pitäs olla ongelmaa siinäkään.