Fujitsu Siemens Amilo SA 3650 - Amd Turion 2.1GHz Läppäri ei siis pelitä. Käynnistyy normaalisti siihen asti, mistä pääsee BIOSiin jne. Sen jälkeen black screen missä vilkkuu "alaviiva" noin minuutin tai pari, jonka jälkeen tulee teksti "Error Loading Operating System" eli ilmeisesti käyttiksestä herjaa. Käyttiksenä siis Vista. Olen kokeillut asentaa windowsia uudestaan levyn kanssa, mutta ei onnistu. Asennus alkaa normaalisti siitä kohdasta missä lukee "Press any key to boot from cd or dvd.." sen jälkeen valkoinen palkki missä ilmoittaa lataavansa windowsin tiedostoja, tämän jälkeen palkki missä menee se vihreä juttu (tätä pyörittää n. 1-2min?) ja sen jälkeen heittää black screeniä eikä tapahdu mitään. Repair vaihtoehtoa en ole nähnyt ollenkaan. Alussa olen myös näpytellyt F5 näppäintä (levyn ollessa sisällä), josta pääsee "käynnistysasetuksiin". Sieltä olen koittanut käynnistää safe modessa, ei onnistunut, asetuksilla joilla järjestelmä viimeksi toimi, ei onnistunut, komentoriville, ei onnistunut,. Itseasiassa olen koittanut jokaista vaihtoehtoa sieltä, ja aina tekee saman ===> Alkaa latamaan ajureita jne. lataa siihen asti kunnes tulee disk.sys ja kone jämähtää täysin siihen paikkaan. Olisiko vika vanhentuneista tai puuttuvista ajureista? Tämä kävi mielessäni.. Kone ei siis ole minun, vaan kaverini joka sanoi, että asensi vistan uudestaan, jonka jälkeen toimi pari päivää ja sen jälkeen alkoi tekemään tätä. Eli jos jollain on ratkaisu tähän niin olisi se kiva kuulla. Itselläni on neuvot finaalissa, kaikkea mahdollista kokeiltu, tuloksetta..
Eri vistan levy sisään, ilmeisesti palautuslevyllä kusahtaneita tiedostoja, hommaa joltain kaverilta täysin saman vistan cdt ja asentele uusiksi.
Niin sinun palautus levyt toimivat normaalisti kaverilla? Saattaa olla muistit tai kovalevy kärvähtäny.
Niin palautuslevy toimii normaalisti kaverilla. Winukan muistitestin mukaan muistit kunnossa, kovalevystä ei tietoa onko rikki, ainakin näkyy BIOSissa vielä.. Entä nyt?