Niin mulla on tällänen ongelma mitä mä en tiiä et mihi se liittyy tai mistä se johtuu eli. Mulla aina välillä menee tää tietokone iha tilee sillein et näkee ruudun, mutta ei voi tehdä mitään ei voi liikuttaa hiittä eikä mitään?? mistä voisi johtua ja miten voin saada sen pois?
Koneen lämpötiloja seurannut esim. speedfan ohjelmalla? Muistien kunto tarkistettu joko memtest86 tai memtest86+ ohjelmalla? Mikä käyttöjärjestelmä ja mistä osista kone koostuu? Otsikkoon voi panostaa myös hieman enemmän.
Minkälaisessa tilanteessa se jumii? Käytätkö useita ohjelmia yhtäaikaa? Paina Ctrl+Alt+Del nappeja yhtäaikaa. Aukeaa tehtävienhallinta, katso siitä alhaalta kohdat: prosessit: Suoritinkäyttö: Muistinvaraus: Mitä ne näyttää? Ja kerro tosiaankin vähän lisää koneestasi.
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717 ..nuo säännöt kannattaa muutenkin lukea läpi ja vilkaise tuota otsikosta kerrottavaa kohtaa ainakin...korjaan sitä itse.
Hmmm Weird... sain sen ongelman korjattuu mut nyt ilmeni eyk toinen onkelma, mut se on vain peleis. siis se on sellanen et jos on vaik joku valo pelis niin siitä lähtee sellanen ihme juttu eteenpäin... en osaa selittää mut voiko tänne laittaa kuvii niin ymmärtäisitti.?
ai sori mun olis pitäny alottaa uusi keskustelu... rekisteröidyin tänne vasta eilen niin en ollu lukenu noit sääntöi viel. anteeksi
Naapurisi miten niitä saisi korjailtua? mulla on radeon 9800 pro ja hain siihen just uudet driverssit, mutta ei vaikuttanut asiaan muuten koneeni: amd 3200+, 1024ddr, sit se radeon, 250gm kovo mitä muuta pitäs tietää. en oo mikään kovin iso tietokone expertti et neuvoja voin ottaa miellellään vastaan.
Hae vaikka Powerstrip ja alikellota näyttis. http://www.mikrobitti.fi/nettijatkot/2003/02/virittely/ ja sieltä löytyy Kopioi Powerstrip Apajalta. Yritä tosiaan seurata kuumeneeko kone liikaa. Edit:kirjotusvirhe
No mä hain ton speedfan ja siin oli mun tuulettimen nopeus 40% ja kuumuus oli joku 60 ja siin oli liekin kuva niin ajattelin et voi nostaa sen 100& niin sit se muuttu vihreeks. Mut se grafiikka juttu ei häipyny!
Speedfan:illa ei voi säätää näytönohjaimen tuuletinta, ainoastaan suorittimen ja emolevyn (tietenki jos laittaa lisätuulettimen itse johon ottaa virrat emolevyltä...).
Mulla on ittellä näytön ohjaimes erillinen tuuletin mitä voi säätää sellasesta nipusesta siinä on 2 voimakkuutta.