Kone käyttää ohjelmissa japanin kieltä

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by jakke44, Aug 27, 2011.

  1. jakke44

    jakke44 Regular member

    Joined:
    Mar 14, 2004
    Messages:
    192
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Kaverini pyysi minua hätiin kun hänen jälkikasvu on saanut konetta sekoitettua...
    Kun esim latasin firefox selaimen koneelle niin selain on japaniksi :) ja hakutuloksiin tulee myös japanin kielisiä sivuja...
    Samoin kun latasin malwarebytes softan niin asennus ohjelma on taas japaniksi ja itse ohjelmakin toimii myös japsiksi....

    Olen tarkistanut ohjauspaneelista aika-kieli ja alueasetukset. Oli muutettu japaniksi nekin.muutin tietysti ne takasin suomeksi mutta ongelma ei poistu

    Miten ihmeessä saan taas esim selaimen toimimaan suomeksi pkr...


    Käyttis vista. kiitos avusta !
     
  2. Tiger25

    Tiger25 Active member

    Joined:
    May 13, 2011
    Messages:
    1,574
    Likes Received:
    72
    Trophy Points:
    78
    Jaa-a, miten ihmeessä se "jälkikasvu" on löytänyt Japaninkielisen kielipaketin suomenkieliseen koneeseen, ei niitä automaattisesti koneelle tule päivitysten yhteydessä? Saahan noita jos tietää mistä etsii, mutta aika velho saa olla, ei tuota ihan ilman tietokonetuntemusta tehdä.

    Olet tietysti kokeillut muuttaa asetukset ja bootata koneen?

    Ei kai tuossa auta muu kuin yrittää järjestelmän palautusta tai viimeisenä keinona Tehdasasetusten palautusta/Winukan uudelleenasennusta. Ei muuta kun tiedostot talteen koneelta ja asentamaan.
     
  3. HeQu

    HeQu Regular member

    Joined:
    Aug 8, 2010
    Messages:
    355
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    ilmeisesti on vaihdettu ohjauspaneelin "alue ja kieli" asetusta? tarkista se.
     
  4. jakke44

    jakke44 Regular member

    Joined:
    Mar 14, 2004
    Messages:
    192
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Tein kaikki tarkistukset ja mikään ei tuntunut auttavan, kunnes kielipalkkia tutkin ja laitoin täpän kohtaan " automaattinen mukautus " jonka jälkeen nettisivut ovat siltä miltä pitääkin...:)
     

Share This Page