Moi, ongelma ois seuraavanlainen. Hakkaan vapaa-aikanani esimerkiksi vaikkapa counterstrikeä. 1-5min kun on kerennyt pelata, lähtee näytöstä virrat ja tulee "no signal detected". Okei, ei siinä mitään. En saa näyttöön minkäänlaista kuvaa ja tietokone menee "valmiustilaan" enkä voi tehdä muuta kuin käynnistää uudelleen. Yleensä myös äänet jäävät junnaamaan paikalleen ja 'kaatumishetkellä' kuulunut ääni jää repeatilla kuulumaan taustalle. Esimerkiksi teamspeakissa puhuminen tapahtuu normaalisti ja kommunikointi onnistuu vaikka tietokone ei anna minkäänlaisia elonmerkkejä. Tietokoneen lämmöt on itse ja vähän itseäni enemmän osaavan henkilön toimesta ja molemmat olemme sitä mieltä että lämmöt olivat kunnossa. Näytönohjaimena toimii NVIDIA GeForce 9600GS. Aiemmin oli sama ongelma, korjaantui sillä, että pelistä laittaa brightnessiä pienemmälle ja vaihtaa dxlevelin 9->8. Nykyään en osaa sanoa mikä auttaisi. Olen täysin hämmentynyt tästä ongelmasta ja häiritsee kun ei voi pelata. Esim irkkaaminen ja wowin pelaaminen yms nettiselailu onnistuu, mutta jostain syystä esim counterstrike kaataa pelin hetkessä. Vastaan mielelläni lisäkysymyksiin ongelman ratkaisemiseksi ja toivon että otatte yhteyttä jos osaatte auttaa - FML
Tuolla voi lämpöjä vilkasta, päivityksetkin olis hyvä tarkistaa viimmeisimmät löytyy valmistajan sivuilta. http://www.download.fi/jarjestelma/jarjestelman_tiedot/speedfan.cfm
"no signal detected", äänet jäävät junnaamaan paikalleen Tommonen vika voi syntyä vaikka mistä, siis useampi syy. Toi on vaan ilmiö. Perustestejä. Memtest86+ RAMin testaamiseen. Kovon valmistajan sivuilta sun kovolle tehty testiohjelma. Ultimate Boot CD for Windows on kokoelma monenlaista testiä ja apuohjelmaa
Oon tässä ruvennut miettimään että onkohan se vista tässä se ongelma. On meinaan aiheuttanut mun koneen käytössä jos jonkinlaista ongelmaa. Vois vaan vaihdella seiskaan ja koittaa että toimiiko silloin.