Kone kevyttä kuvankäsittelyä ja pelaamista varten 900e

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by Kyyros, Dec 17, 2011.

1. Kyyros

Kyyros Member

Trophy Points:
    11
    Hei!

Tarkoitus olisi koota konepaketti lähinnä kuvankäsittelymielessä, mutta toivoisin myös Skyrimin ja BF3:n pyörivän sillä hienosti. Näyttö, hiiri ja näppis löytyy ja haluan koneen valmiiksi kasattuna. Käyttiksen asennan itse. Olen lueskellut tässä osiossa annettuja hienoja neuvoja ja kokosin alustavasti alla olevan paketin. Mitä olette mieltä? Onko jotain häiritsevää tai parannettavaa? Hyvin mielelläni käyttäisin koneeseen paljon vähemmänkin rahaa, tuollaiseen nyt vain päädyin. Hinta-laatu -suhteeltaan parempien komponenttien ehdottaminen otetaan ilolla vastaan.

i39.tinypic.com/jakzsj.jpg

2. Vipetzki

Vipetzki Regular member

Trophy Points:
    46
  3. Kuupola

Kuupola Regular member

Trophy Points:
    26
    Käyttis ehdottomasti 64 Bit!

4. Kyyros

Kyyros Member

Trophy Points:
    11
    Kiitos huomioista! Hoksasin juuri tuon bittivirheen itsekin, kun pähkäilin josko ottaisi Pro -version. Oli tarkoitus lähteä kasaamaan ~600 euron konetta, mutta lähes kaikkien komponenttien kohdalla tuli "no miksen ottaisi sittenkin tuota, sehän maksaa vain muutaman kympin enemmän..." -ilmiö. Ja kun päätin ottaa SSD-levyn mukaan, pompsahti hinta heti. Aika on kuitenkin rahaa ja uskon sen maksavan itse itsensä takaisin ennen pitkää.

Share This Page