Joo eli vihdoin tilasin koneen eli tämän: Joop tollanen. Tukeeks ku mul on wintoosa xp niin 4 gigaa tota muistia? Et ottaako kaiken käyttöön?
Ok. Vielä kyllä kaivataan vastauksia, koska oon kuullu vähän ristiriitasta tietoa.. :/ Vaaditaan joku asiasta tietävä. Jos ei millään onnistu niin pitää sitten kait joskus hankkia se seiska. Editointia tulen kyllä harrastamaan.
Joo no varmuuden vuoks mielummin hieman pidempi kun hinta on sama. Vastatkaa viel tohon muisti kysymykseen joku tietävä
Riippuu täysin onko Xp:si 32bit vai 64bit versio. Eli jos on 64bit, niin hyödyntää tuon kaiken, jos ei niin taisi hyödyntää juurikin tuon edellä mainitun 3,33GB.
Alkaa tekee mieli tätä koteloa http://www.lapstore.fi/product_info.php?cPath=1_21_297&products_id=38441 definen tilalle :/ Pystyn muuttaa tilaust kun sen koneen tulos ei oo tietoa. Prossu on tulos joku 25 päivä mut emost ei tiietä. Jos vaihtaisin ton kopan mikä miellyttäis mun silmää varmasti enemmän kuin tollanen suoraviivainen koppa ja lisäksi näkee sisäänkin niit osii jos ei pistä tohon sivulle tuuletinta. Epäilyttää vaan et kuin äänekäs toi on tol mun kokoonpanolla.
HAF on äänekäs, todella äänekäs. Jos pidät pöydällä lähellä pärstääsi niin melkein jättäisin ottamatta, mutta se riippuu sietokyvystä, jotkut kestää AMD:n vakiocoolerinkin pöydällään. On se tietty sitä myöten todella viileäkin, ja jos ulkonäkö miellyttää niin vaihda vaan
Veikkaisinpa että hafit ovat hiljaisimpia kuin tuo antec 300. r3 on ainakin hiljainen se on varma, mutta jos siihen ei ole varaa, mikä olisi 0-80e hintaluokkaan hiljainen että viileä koppa sitten? HAFit ovat itsestäni olleet tyylikkäitä, mutta ihan kiinnostuksenkin vuoksi, tekisi mieli tietää.
No tää nykyinen kone niin ääni kuuluu 9 metrin päähän jos on muuten täysin hiljaista. Kyllä mä luulen et mikä vaan kokoonpano on hiljaisempi eikö vain? Ei kai jos ostan vaikka haf 922 ja noi osat mitkä ostin niin kuulu enään 9 metrin päähän tota ääntä?
Voi hyvin kuuluakkin, kun tollanen reikäjuusto tuo Haf on. Itse ainakin pitäisin sen fractalin, tyylikkään pelkistetty ja varmasti myös hiljainen.
Tämän perusteella ottaisin kuitenkin HAF 912 Plussan? Fractal Design R3 "Suorituskyvyssä perää jäi pitämään Fractal Design, eikä syitä tarvitse hakea kovin kaukaa. Kahta muuta kilpakumppaniansa umpinaisempi rakenne ja hiljaiset tuulettimet heijastuvat suoraan lämpötiloihin." "Cooler Master HAF 912 Plus jatkaa kunniakkaasti kehuja saaneiden suurempien HAF-mallien jalanjäljissä. Se tarjoaa hintaansa ja ulkomittoihinsa nähden erittäin laadukkaan, toimivan ja monipuolisen paketin. Tarjolla on mm. pölysuodattimet, monipuoliset asemapaikat pikakiinnityksillä, runsaasti tuuletinpaikkoja, johtojen hallinta kotelon taustapuolella sekä prosessoricoolerin asennusaukko. Merkittävää negatiivista sanottavaa ei juuri löydy. Melko avoin rakenne ei toki ole kaikkien käyttäjien mieleen, mutta sitä ei voi pitää todellisena huonona puolena. HAF 912 Plussaan sijoittamalla rahat eivät varmasti mene hukkaan"
Joo haf 912 myös äsken tuli mieleen et sen vois hankkia kun on pienikin et mahtuu tohon pöydälle kun toi 922 ei mahtunut ja kaapelit saa paremmin piiloon kuin fractaliin sekä on kuulema ton muron testin perusteel hiljainen. Sekä mahtuu hyvin esim. näyttikset kun saa kiintolevykiskonkin pois. No mitäs luulette vaihanko define r3:sen tohon haf 912. Ulkonäkö miellyttää itseäni enemmän, mutta mitäs luulette kuin kovaääninen toi on sekä kaapelien piilottaminen?
Itse omaan pakettiinkin haluan ehdottomasti tuon kopan. Ominaisuuksia nyt voi lukea testistä. Jos luit ollenkaan testiä niin siinä näytettiin ja kerrottiin miten saat johtoja piiloon sinne kopan sivuun. Ns. "aukinaiset kopat" niinkuin haf 912 on tietysti äänekkäämpi kuin r3 topattu ja vuorattu sauna. Ohan siinä tuulettimia, mutta liian timmi paketti mielestäni ( mielipide ). Haf 912 Plus on myös hinnaltaan järkevä, noin 80e! Voihan noita tuulettimia ostaa aina lisää jos haluaa lämpöjä alas. Sliparit maksaa 7,5e silentrigissä
No voihan v*ttu anteeksi keilenkäyttöni mutta nyt alko himottaa "haf x" kotelo tai "haf 912 ikkunalla" ://
Melkoista "chattikieltä", joten otahan ihan rennosti. Luultavasti haluat seuraavaksi tietää, luulemmeko, että vaihdat kotelon Haf X:ään. Ei muuta kuin vertailemaan koteloiden ominaisuuksia arvosteluiden perusteella. Hyvältähän tuo X kieltämättä näyttää. http://plaza.fi/muropaketti/artikke...vertailussa-antec-p193-ja-cooler-master-haf-x http://www.overclockersclub.com/reviews/cooler_master_haf_x/
Joo :/ Hinta korkeahko vaan ja sitten mun tarpeisiin en tarvis noin isoa.. Pöydällehän toi mahtuis paremmin kuin haf 922 ku leveyttä on vähemmän. Haf 912 ikkunallisen haluaisin, mutta onko semmosta valmista ikkunallista edes olemassa? Ja voisha ikkunamattomankin kotelon ostaa ja väsätä ite siihen pleksist ikkuna, mutta ei oo tarvittavia työkaluja ja niihinhän menisi rahaa Sahaan ja viilaan Niin onko sitä haf 912 ikkunallista koteloa olemassa ollenkaan?
Kotelo Kotelo Kotelo Ikkunana ja halpa Ikkunalliset ovat kalliita alin on ainoa halvempi. On muuten hienoja nuo kolme ylintä, mut kalliita Half 912 en oo ikkunallista nähnyt muuta kuin itse tehtyjä kuvissa.
Joo mut lapstorest tilasin koneeni ja ei noi oikein miellytä. Haf 912 ikkunallinen ois mulle todella sopiva. Onko sellainen olemassa maahantuojallakaan? Meinaan et jos vaihtais ton definen haf 912 ikkunalliseen malliin ja sanoisin et ne tilais sen maahantuojalt ikkunallisen haf 912. Taitaa mun koneen saapuminen muutenki viiä aika kaua ku prossut saapuu 25 päivä ja emosta ei oo tietoakaan millon tulee heille.