Niin että kone ois hankinnas ens kuus ja kaikki muu tarvittava pittäis saaja siihen mukaan lukuun ottamatta kaiuttimia. Tuolta Jimm's PC-Storesta ois tarkotus hankkia et sais sen kokoamisen ja käyttiksen asennuksen mukaa ku ite en kyllä uskalla sitä konetta mennä sorkkii . Elikkäs noiki sisältyy toho 1000€ saldoon. haittaa ei oo vaikka sillä pystyys jotai pelaamahanki, mutta pääasias haluaisin vaan toimivan koneen jolla ny jottai 3 vuotta täs selviäis mahollisimman hyvin. Elikkäs nyt sitten ehdotuksia koneesta, toivottavasti on saldo riittävä
Moi. olin pihalla Paketti Ehdottaisin tollasta. Mukaan vielä joku näyttö ja kasaus jimm's pc storesta.
juu minäpä nyt selkeytän vielä ku ihmiset näytä tajuavan. (juu tiiän kyl et tekstini on epäselvää ) -Eli tuolla tonnilla olisi tarkoitus saada: -itse kone -mieluusti vähintään 20" näyttö -näppäämistö ja hiiri -käyttis -koneen kokous+ käyttiksen ja ajureiden asennus Jimm's PC-Storesta(yht.80€) Jos nyt ois selkeempää
Tässä olis mun ehdotus. Tuosta voi sitten lähteä hiomaan suuntaan tai toiseen. Esim. ottamalla huonomman näyttiksen voit saada vaikka paremman prossun tai näytön. Tuota prossua ainakin pystyy kellottelemaankin tulevaisuudessa, jos hitaalta tuntuu. Kyllä tollasella paketilla tavallinen tallaaja sen kolme vuotta pärjää, kenties paljon pitempääkin. Ja tosiaan, kasasin tuon paketin Jimmssin ostoskoriin eli sieltä vaan kattelemaan samanlaisia.
http://hintaseuranta.fi/kori.aspx?sisalto=64858,66994,51969,64432,40419x2,62796,64382,51985,62446 Tossa päivitetty paketti. Uusimpia pelejä pelailee kun karsii krafiikoista... Mukaan otat ite jonkun sinuu miellyttävän näppis + hiiri paketin...