Pyydän syvästi anteeksi, että olen tehnyt useita viestiketjuja minun suunnitelmieni tähden. Nyt olen saavuttanut lopullisen tulokseni ja se on multitronicista. Haluaisin paljon vastauksia tähän ketjuun, koska olen hieman epävarma, koska tämä on ensimmäinen kertani kun olen kasaamassa konetta. Olen hyvin kiitollinen jos joku vaivautuisi lukemaan ja vastamaan ja ehkä jopa laittamaan parannusehdotuksia tähän. Anteeksi huono kieliasu. Tässä minun suunnitelmani:
vehkis91 En tiedä miten 30e kalliimpi prosessori mahtuu ~500e budjettiin kun kokoonpano maksaa jo nyt 540e. Pätevä paketti on kasassa, hyvä poweri ja kotelo. Tehokas näytönohjain ja hintaansa tehokas prosessori. Tälläiseen budjettiluokan koneeseen tuo X2 550 BE sopii hyvin. Vaihtaisin vain kovalevyn, 8e lisää: http://www.multitronic.fi/?prod=WD5000AADS
Jätä kotelo pois ja osta se 30e kalliimpi prossu, jota vehkis91 ehdotti. Sitten voit modata vanhan kotelosi. Lopullinen hinta n. 519e.
Jätän kotelon pois? Ei ole vanhaa koteloa.. Se oli joku fujitsu siemens pakettikone jossa oli mATX koppa. Se on jo viety sorttiasemalle se kone.