niin, olisi onkkelma. Kone "päivittelee" aina silloin tällöin itseään. Siis, kun käytän konetta, varsinkin jos klikkailen nopeaan tahtiin ikkuinoita ym kuvakkeita, kone tilttaa --> jumittuu ja hetken päästä näyttö värähtää ja kaikki toimii taas normaalisti. Onkkelma on mulla ollut jo kauan, koneen alusta asti, muistaaksi. Viruksien jne kakan poiston teen säännöllisesti. Mikähän mättää?? Hyviä neuvoja??
Nimenomaan kun ei ole liikaa kamaa. Siis kuten aiemmin jo kirjoitin niin ongelma on ollut alusta lähtien, ainakin melkein, ja siis siloinhan luonnollisesti kone ei täynnä ole ollutkaan.
Kokeile vaihtaa sitä VPU Recovery valintaa toiseen. http://hardware.gamershell.com/gallery/albums/userpics/Powercolor_9600XT_Bravo/normal_recovery.jpg esim. tuolta löytyy ATI:n control panelin kanssa.
no ei sitten vieläkään selvinnyt. joo, tuolta kyllä itsekin luulin sen löytäväni, mutta kun ei..ei oo samanlaiset valikot mulla (xp koneessa, ja näytönohjain siis radeon 9200). ja nyt ei sit tiedä missä mulla olisi vpu valinta..höh, tyhmää.
no höh..ku ei oo toikaan. nyt en ymmärrä kyl mistä sen vois löytää, ku eiks kaikki näyttiksen asetukset pitäis olla siel "radeon 9200 propertiessissä"?
Ne ATI:n omat asetukset löytyy noista ATI:n omista paneleista. Tosin myös perus ajurien (Display Driver Only) asennus onnistuu, eli ATI:n säätöpaneleita ei silloin tule, joka on varmaan tilanne kyseisellä koneella.