mul o uus kone ja kaikki toimii muuten hyvin mutta suurin piirtein aina kun teen koneella jotain juttuja ja prossun joutuu hommin niin silloin se ikään kuin "meinaa jumittaa" eli kaikki prosessit video playerista, mp3 soittimiin toimii mutta ne alkaa "pätkimään" ja ne alkaa pitämään tätä prprprp pätkimisääntä ja koneessa pitäs tehoja kyllä olla. olen kokeillut päivittää ajureita mutta en tiedä sitte mistä johtuu se saattaa olla biosin asetuksista tai sitten jostain muusta windovsin asetuksista asetuksesta kiinni koska se kerta noin pätkii. pelejä pelattaessa en ole huomannut pahaa ongelmaa kone pyörittää hienosti mutta aina silloin tällöin se meinaa jumittaa. kaikki ehdotukset otetaan vastaan ps. vastatkaa asiallisesti intel core 2 e6600 asus p5k emo ddr2, 2gt 800 mhz keskusmuisti bfg 8800 gts oc1 500 w nexus virtalähde 160 gt ide kovo eiköhän siinä ollu tärkeimmät ai niin ja kone ei oo ollu kertaakaan netissä ei siis voi olla virus tai mikään muukaan. koneessa on sp2, ja olen formatoinut ja asentanut windowsin moneen kertaan. tarkistin keskusmuistin memtest ohjelmalla annoin en mennä 900 % ja siiten lopetin eikä se löytänyt mitään, olen myös järjestänyt kovaleyn, mikään ohjelma ei takkua mutta eikä siis käytä jotain 100 % tehosta mutta aina kun prossu tekee jotain niin soillin tapahtuu toi edellä mainittu meinaa jumittaa juttu.
Vaikuttaa siltä että tämä ongelma on yleinen tietyillä komponenteilla ja koska tällaisia koneita taita tuleivaisuudessa tulla niin päätin auttaa ihmisiä mäesssä ja laittaa vähän tietoo tästä elikkä ongelma vaikuttais olevan se että asus p5k ei tykkää ide kovoista joten kokeilkaa asentaa wintoosa sata kovolle tossa on linkki jos haluutte lisää tietoo. http://plaza.fi/muropaketti/bbs/t497528 ________________
Moi, mulla on pieni kutina tässä haudattuna että ongelma saattaa piileä E6600 sarjan prosessoreissa. Muropaketissa luki hiljaittain että kyseisille prosessoreille olisi kriittinin windows päivitys microsoftin sivuilta, En tiedä mitä se päivitys kattaa. Itelläkin meinaa ongelmia koneen kanssa, lukekaa tästä http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/542660 Suunnilleen sama kone sun kanssa, yhteistä on GTS, Ehkä rammi palikat itel super talentin & yks satavarma asia, niin prosessori on ainakin.