En löytänyt suoraan vastausta muista ketjuista, joten tässä minun pulmani. Elikkä mulla olis hakusessa ensimmäinen kunnon koottu pöytäkonesetti vanhan läppärin tilalle. Settiin kuuluisivat siis itse kone, näyttö ja käyttis, ja alustavana budjettina olis n. 700-800e, riippuen kokoamisen hinnasta ja muista mahdollisista lisäkuluista. Näytön ei tarvitse olla mitenkään mammuttimaisen iso, vaan joku 16 tuumainen ja siitä ylöspäin on ok. Koneen taas tulisi pyörittää sujuvasti 3D- ja digipiirto- ohjelmia, minkä lisäksi tykkään pelata minecraftia, LoL:ia ja DDO:ta. Itse en siis tiedä koneiden anatomiasta paljoa mitään, joten ehdotukset ovat tervetulleita.
Oma ehdotus olis tällänen, huom. setistä puuttuu DVD asema, pistä esim. http://www.lapstore.fi/product_info.php?products_id=33992 tai http://www.lapstore.fi/product_info.php?products_id=42832 Huom2. näyttö on shokki tarjous
Kiitos paljon viestistä, vaikuttaa juuri siltä mitä haeskelin. Mietin vain tuota poweria, olisiko tämä millainen tuon sijaan? http://www.lapstore.fi/product_info.php?products_id=36759 Ei nimittäin kiinnostais hankkia peliä samalla, joka kuiteski nostaa hintaa hieman.
Niinpä, ei kannata jos et tykkää tuosta shogun 2 total war ) heaeh niin hankkia tuota näytönohjainta. Kyseinen osa on muuten näyönohjain.
Tarkoitit varmaan näyttistä? Hd 5770 on hitaampi, eikä tuo peli hintaa millään tavalla nosta. Ei taida mistään (Suomesta) saada HD 6850:tä alle 140€. Myy peli pois, jos ei itselläsi ole käyttöä.
Jaa okei. No saittepahan demonstraation siitä, miten huonosti tiedän komponenteista. ^_^' No kattoo jos pistäisin pian tilaukseen, kyselen vielä parilta tutulta.
Oho ite luulin että tuo oli sama näytönohjain mutta peli tuossa toisessa! Haha joo ota se mikä oli jo paketissa ko tehokkaampi ja ei se haittaa ko peliki . Tosin ei 5770:kaan maailman hitain ole kaverilla on se. Mutta silti ota 6850.
Hei, olin juuri kokoamassa tuota kokoonpanoa, ja huomasin että tuo näytönohjaimen ja emolevyn tarjoukset ovat ilmeisesti jo päättyneet. Oisko jollakulla uusia ehdotuksia?
Emo tästä: http://www.lapstore.fi/product_info.php?cPath=1_14_148&products_id=45167 Näyttiksen kanssa tulikin hankalampi homma. Omaan silmään ei ainakaan sattunut oikein mitään hyvää vaihtoehtoa tuon HD 5770:n ja GTX 560Ti:n (210€) väliin. Mainitsemiisi peleihin riittää kyllä HD 5770:kin hyvin.
Kiitos paljon! Niin, ajattelinkin varmaan ottaa tuon hd 5770:n, vaikutti ihan ok:lta sekin. Nyt saankin sitten vihdoinkin pistettyä tilauksen postiin, sitten vain enää näppäimistö jostain. Mutta sen osaan varmastikin jo itse hankkia.
Moi, Eli itsekkin olen kasailemassa konetta, mutta tietämys osista on täälläkin vähän hukassa. Tarkoitus olisi kasata kone siten että se jaksaa pyörittää vaativampiakin pelejä vielä useammankin vuoden päästä ja nyt toistaa kunnolla 3D elokuvat jne. Lisäksi tarkoituksena olisi saada hiljainen paketti. Budjetti pelkälle koneelle on alle 2000€, mutta jos alle 1500 pääsee, niin aina parempi. Katselin itse hieman osia valmiiksi, ja haluaisin kuulla parannus ehdotuksia ja kommentteja, sekä sopivatko osat edes keskenään yhteen. Ja tosiaan kaikkia parannuksia ja/tai vaihtoehtoja joilla hintaa saadaan laskettua kuuntelen mielelläni. Elikkäs katselin tällaista: Kotelo: Antec P193 V3 ATX Emolevy: Asus P8Z68-V-PRO Prossu: Intel Core i7 2600K, LGA1155, 3.4 GHz, 8MB Näyttis: GeForce GTX 570 Sonic Platinum, 1280MB GDDR5, 2xDVI/HDMI/DP Muisti: Kingston HyperX 2x4GB, DDR3 1600MHz, CL9 Kovo: OCZ 120GB Agility 3 Series SSD-kiintolevy, 525/500, MLC, 2.5", SATA III + Western Digital 3TB Caviar Green, 3.5", IntelliPower, 64MB, Sata3 Poweri: CoolerMaster 1200W Silent Pro Gold, ATX 2.3, 80 Plus Gold] Levyasema: LG Blu-Ray BD-R /DVD±RW LS 12x SATA, Musta Bulk (Blu-Ray polttava) Lisäksi: Himuro SCH-1000 - Kiintolevyn jäähdytys- /hiljennyskehikko ja BeQuiet Universal Big hiljennysmattosarja Lisäksi mikäli kotelossa tilaa jää hyvin, niin mahdollisesti jonkinlainen prosessoricooleri. Näytöksi Samsung T23A750 23" LED 3D TV-monitori ja jossain vaiheessa joku 40"-50" Led 3D televiso. Ja lasien osto tulee myös, mutta onkohan muita toimivia ratkaisuja tällaisessa, kuin NVIDIA GeForce 3D Vision, vai toimiiko kaikki muutkin lasit normaalisti, vaikka elokuva tulee tietokoneelta. Eli ehdotuksia ja lisätietoa peliin kiitos.