Budjetti: 700e max voi pikkuisen venyttää ei paljoa mielellään yli Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: ei Käyttötarkoitus: Pelaaminen ja netissä surffailu Aiotko kellottaa?: En Mitä on jo valmiina?: ei mitään Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): dvd Koneen koko(ATX/mATX/mITX): mahdollisimman halpa johon mahtuu osat sisään Muuta huomioitavaa: Saksasta en saa tilattua, joten mielellään systemastoresta/joku muu suomalainen sivusto. en oo pihalla yhtään koska eka kone johon tilaan osat, apua saan kasaamiseen jos katsoisitte mulle parhainta rahan vastinetta pelaamiseen lähinnä. Ssd'n aion ostaa pikkusen myöhemmin ei ole varaa tällä hetkellä EDIT: peruutin koko tilauksen joten voisko joku pistää mulle ihan koko kokoonpanon uusiksi ku tuolla valitettii osista hintaa ja että huonoa.
Selvä laitetaan se vaihtoon mutta jos joku muu vielä kattois ton koko kokoonpanon et jos ois muuta vielä kannattavaa vaihtaa
http://www.systemastore.fi/product_info.php?cPath=1_14_519&products_id=64002 Toi olis astetta järeempi, mutta koska et meinaa kellottaa(eikä ole siihen sopivaa cooleriakaan) niin en näe emon vaihdolle oikeen tarvetta. Eikait tossa muuta ihmeempää, ihan ok paketti. En osaa oikeen systeman valikoimista poweria suositella, ehkä XFX 450w core pro, mutta sen kanssa joutunet käyttämään näyttikselle adapteria virransyöttöön, kun ei siitä löydy kuin yksi pci-e virtakaapeli.
Voisko joku kattoa mulle täys kokoonpanon tolla 700e jostain suomalaisesta kaupasta, vähä ärsyttävää kun osat tulee eri aikoihin ja tossa emossa kestää 16+ päivää tulla, kiitos
Emo tohon ja ongelma ratkastu http://www.systemastore.fi/product_info.php?cPath=1_14_519&products_id=66019
Varmasti löytyy myyntimiehiä, mutta käydäänkö läpi sinun kuvasi. HDD sopii Poweri ehdottomasti vaihtoon tuo on surkee Muistit on visheralle todella *pskat DVD on hyvä Prossu hyvä valinta mutta huono hinta Koppa on pätevä tarjous GPU uudempaa ja parempaa löytyy MoBo miks aina yritetään säästää tärkeimmästä osasta Kuinka tiukka on sinun tiukka budjettisi? Täytyis hajauttaa ostoja, onko tälle esteitä.
Poweri vaihdettiin jo. Muisteissa ei ole mitään vikaa, 1866 ei ole pakko, vaan pieni teholisä. Voiko joku sitäpaitsi todistaa 1866:n hyödyn verrattuna 1600:n Visheralla. Intelillä on testattu, että 1333:lla ja 1600:lla (joita i5 tukee) ei ole juuri tehoeroa. Prossussa kieltämättä hieman ilmaa vrt. kilpailijafirmoihin. Mikäs on kahensadan pintaan uudempaa sukupolvea kun 660? 7870:n olisi voinut ottaa. Emolevy on halvempi 970-sarjalainen, joka menee peruskäytössä ja pikkukelloilla hyvin. Se ei ole mikään 760G mopo. Paljon paskempaakin on tilattu. Mun mielestä tossa ei oo juurikaan vikaa. No, erillisen prossujäähyn vois vielä tilata.
Viesti #7 taas yksi joka ei kuuntele Kaikki mikä hidastaa turhaan hidastaa noita RED muisteja myydään tarjouksessa typeryksille jotka eivät tajua. GTX760 on ylivoimainen 50;n lisärahalla. Tohon 970 et ikinä saa SLI/CF kompoa toimimaan ; malli GTX760 sli jää pikkusen 6GB Titanista GTX770 sli on tasoissa ja GTX 780 sli menee yli,, mistä saadaan päivitystä jollei emo toimi?
AP oli vähän turhan hätäinen. En edelleenkään usko 1866-muistien olevan radikaalisti nopeampia. 760 ei ole 660:n hintaluokassa. Siihen tai emoon olisi ollut varaa.
No mulla ei ole nyt mitään hajua, peruutin tilauksen ni voisitteko pistää sen koko paketin nytte järkevästi ettei sitte ole mitään väärin, itse en mikään mestari valitettavasti oo, 700e budjetti siis, vähä voi nostaa hintaa mutta ei mielellään paljoa
Emolevy: Asus M5A97 R2.0 tai reilusti parempi Asus M5A99FX PRO R2.0 Prossu: 6ydin FX-6300 tai 8ydin FX-8320 Muistit: G.Skill Ares 8GB 1866MHz Poweri: XFX 550W tai parempi Seasonic G-450 Näyttis: Asus GTX 660 tai reilusti parempi ja uudempi Gigabyte GTX 760 Kovalevy: Seagate Barracuda 1TB DVD: Asus DVD-RW Kotelo: Zalman Z9 PLUS Suosittelen panostamaan ainakin tuohon GTX 760 näyttikseen.
@lurluck kattelin vähän noita arvosteluja ja aattelin sitte ton kokoonpanon tilata, gtx 760 näköjään hyvin pärjänny noissa testeissä et sen verran voi venyttää, kiitos kaikille avusta