Eli tossa olin koneella ihan normaalisti kun yhtäkkiä kone simahti ihan tyhjästä. Yritin uudelleen käynnistellä mutta käy päällä ehkä sekunnin ja sitä sammuupi taas.. Eli menikö poweri vai joku muu paskaks nyt, ei oo poweria lainata mistään ja kokeilla nykyinen poweri on xfx 550W.
No nyt kirjoittelen taas tietokoneelta, hieman pölyjä yritin ottaa + panoin jotain reset nappia emolevyssä jonka jälkeen kone meni päälle ja olen taas nyt tällä. Mutta mistä tuollane käytös vois johtua? Vähän tunne että ei ollut viimeinen kerta..
Näyttää että se resetöiminen auttoi ainakin tähän hätään, mutta joo prossua kellotelu 4.2GHz i5 3570k. Noilla kelloilla pelittäny iha hyvin tähän asti mitä joku kuukausi sitten kellottelin. Mutta voiko se tosiaa iha itekseen mennä BIOS sekaisin? Vähä kuumottelee että josse onki tuo poweri ja viel rikkoo jotai muuta
Juu... Tuttu juttu kyseessä. Itelläkin välillä käynyt siten, että kellot on toiminut kuukaisia hyvin ja sitten yks päivä ei enää lähde millään käyntiin niillä kelloilla... En tiedä mistä johtuu, mutta biosin resetti auttaa asiaan. =D
Jees, toivotaa että siitä tässäki kyse. Pitäskö siitä muuten kellojenki resetöityä kun emolevyn resettää, mulla ainaki viel näkyy oleva 4.2GHZ
Juu, emmä täs kuitenkaa niit haluu resettää. Pitäs vaa vika löytää mikä tähä koneesee nyt tuli yhtäkkiä.
Kai se on pakko jos viel crashaa.. CPU - i5 3570k GPU - GTX 980 PSU - XFX 550 ProCore Edition RAM - 8GB jtn ADATA EMO - ASROCK z77 Extreme4