Eli kun pelaan esim. simpsons hit and run tai san andreas:a niin kone sammuu tai ohjelma vain loppuu mutta, esim. bf2 toimii sekä c&c generals ... Olen hieman ymmälläni. Koneen speksit: Fujitsu-siemens Tuote MS-6585 Käyttöjärjestelmä Microsoft Windows XP Home Edition Korjauspaketti Service Pack 2 Suoritintyyppi Intel Pentium 4, 2533 MHz (19 x 133) Emolevy MSI 648 Max (MS-6585) (6 PCI, 1 AGP, 3 DDR DIMM, Audio) Piirisarja SiS 648 Keskusmuisti 512 MB (PC2700 DDR SDRAM) BIOS-tyyppi AMI (01/28/03) Näytönohjain ATI Radeon 9600 (RV350) Muistia 256 MB Näytönohjain RADEON 9600 SERIES - Secondary (256 MB)
Olen kyllä tarkkaillut ja ovat sopivan alhaisia. Tähän tarkoitukseen kävi speedfan. Ja luulisi että, bf2 vaatii enemmän koneelta kuin esim. simpsons, vai mitä ?
Noita lämpöjä epäilen lähinnä sen takia että yleensä jos jotain muuta vikaa niin kone harvemmin suoraan sammuu. Onko näytönohjaimen, piirisarjan ja äänikortin ajurit uusimmat?
Näyttiksen ajurit ovat omegan valmiiksi tuunatut ja muut ovat kyllä päivitetty. Lämmöt nousevat harvoin yli 55 asteen...
No kyllä on kumma jos BF2 rullaa mutta noilla toisilla kaatuu. On nääs huomattavasti raskaampi ja tolla muistimäärällä. Ootkos kokeillu vaan asentaa noita kaatumatautisia pelejä uudestaan?
Pelailen Cod2 ja lämmöt on 70 ja välil yli, kone ei sammu huoneessa kuuma =) Ostin 1 G lisää ni nyt on 2G ni lämmöt ei oo enää ku 50
Mulla oli sama ongelma, kun oli integroitu näytönohjain niin kone sammuili koko ajan pelatessa Counter Strike Sourcea... Mutta kun ostin paremman näytönohjaimen ongelma hävisi... Eikö tehot riitä!?!?!?
voi helkkari minkä menit tekeen. mulla oli myös lämmön kaa ongelma. Ratkisu oli, että säädin tuulettimnet ihan täysille. Kannattaa kokeilla
itellä oli sama ongelema Q4 ( quake4 ) ja RRC3 (ROLLERCOASTER 3) kanssa ja kun on vesi jäähy niin en epäilyt lämpöjä sitten selvisi se oli softa bugi tai tarkemmin se oli risti riidassa mun ajureitten kanssa peliin hain päivityksen ja bugi hävisi sen jälkeen pelasin 4h Q4 eikä sammunut