Olin viemässä konetta jimm´siin CPU coolerin asennukseen ja soitin sinne ja sit selvis että ei sovi tänään.No menin asentaan koneen takas paikoilleen,laitoin virtajohdon seinään sitte koneeseen,kun laitoin sen koneeseen kiinni tuli semmonen outo rätinä,jonka jälkeen laitoin powerin virta napin "on" asentoon ja käynnistin koneen.Kovo lähti pyörimään emolevy piippasi ja mietin että ei hajonnu mitää.Sitte se jäi siihen bios ruutuun.Ei käynnistyminen edenny sen pidemmäs ja en edes päässy biosiin.Mikähän tässä on?ite luulen että poweri tais hajota,mutta kyllä se kone käynnistyy.?Kone ostettu 1 kk sitten systemastoresta.Specsit oheesa.Antakaa please neuvo jossa ei pitäisi ottaa yhteyttä systema storeen takuu asioissa,ei huvita alkaa niistä vääntämään,onko tämä esim.Jimmsissä huollettavissa? Case:Cooler Master SILENCIO 450 Motherboard:Gigabyte 970A-DS3 GPU:Gigabyte GTX660Ti OC @ 1215Mhz CPU:AMD FX-6100 @ 4.0 GHZ RAM:Kingston HYPERX Predator 8GB 1600Mhz PSU:ZALMAN ZM600-GT 600W HDD:Seagate F3 1000GB 7200rpm
Lisätietoo. Asennettiinks se uus cooleri jo? Se et kone "käynnistyy" (tuularit pyörii jne) ei tarkota et poweri olis kunnossa.
Ei asennettu,otin vaan piuhat pois ja olin lähdössä viemään konetta sinne kun selvis että ei voi viedä tänään,laitoin koneen takas ja sitte,ei käynnisty.Bios Kuva siinä näkyy.Passiivisena sekin,eli en pääse biossiin..
Laitoin koneen pois paikaltaan valmiiksi huoltoon lähtemiseen,mutta päätin vielä kokeilla tota kortti juttua ja painoin rameja ja virtapiuhan ihan pohjaan (tais joku peltihajota...)Ja kone käynnisty!.Kiitti tästä neuvosta,taitaa mennä sittenkin vaan cooleri vaihtoon huomenna..