Kone täysin sekaisin!!

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by sopuli89, Aug 15, 2006.

1. sopuli89

sopuli89 Member

Trophy Points:
    16
    Koneeni on aivan täysin sekaisin; Ongelma on sellainen että ku esim painan caps lockia niin tuolloin kirjoittaa pienellä ja kun taas pistän caps lockin pois se kirjoittaa isolla; jos valitsen työpöydältä kuvakkeen niin se valitsee kaikki kuvakkeet jne ikäänkuin hiiret ym asetukset ovat sekaisin mitä tehdä

P:S: Välimerkkejä ei voi käyttää paitsi kaksoispistettä; ja ongelma ilmena sinä aikana kun kävin saunassa ja menin pelaamaan Enemy Territorya

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Ettei ole Shift nappäin vain pohjassa?

3. sopuli89

sopuli89 Member

Trophy Points:
    16
    No ei tietääkseni ole vai voiko se olla jotenkin jumittunut??

4. Drizzt^^

Drizzt^^ Active member

Trophy Points:
    66
    Sopisi kyllä todellakin hyvin, että olisi Shift pohjassa, ratkaisisi kaikki nuo ongelmat. Kokeile ainakin puhaltelemalla puhdistaa näppäimistö, jos siellä olisi pölyä ja muuta roskaa jumittamassa näppäimiä.

5. kontrasti

kontrasti Member

Trophy Points:
    16
    no juttus on voinu jo selvitä mut ookko kokeillu vaan bootata konetta mulla ainakin toi aittaa joskus ... sama vika ollu myös mulla ja tuli just tosta enemysta kun joutuu painaan noita ctrllia ja alttia koko ajan tai no mä ainaskin painan ... niin jos niitä painaa kauan pohjassa niin niitten näppäimien merkitys muuttuu mulla on ainaskin käyny niin ... mut se sammuttaminen vois olla hyvä ellet oo sitä jo kokeillu...

6. sopuli89

sopuli89 Member

Trophy Points:
    16
    Kiitokset avusta :) eli shifti oli todellakin pohjassa xD, ongelma korjaantui kun otin napin pois ja puhaltelin :) Kiitokset kaikille!

Share This Page