Elikkäs kone sattuu tilttaamaan aina kun pelaan tai on joku sovellus päällä (esim. VLC) Olen kysynyt apua jo Virustorjunta HiJackThis osiolta mutta ongelma ei ole ratkennut http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-198/kone_tilttaa-_hjt-868413/ Tiltin jälkeen kun olen mennyt tapahtumien valvontaa niin siellä on ollut järjestelmässä F-Secure gatekeeper virhe 3-4 kertaa (Näitä lukee siellä ja kaikissa on sama alku) 1.Real-time scanning failure occurred. Intercepted file name=\Device\HarddiskVolume1...ieframe.dll.mui. 2 ...=\Device\HarddiskVolume1\Doc...SHelper.xml. 3 ...=\Device\HarddiskVolume1...CTFaMicetra.exe. 4 ...=\Device\HarddiskVolume1\Program...jvm.dll. 5 ...=\Device\HarddiskVolume1\Doc...desktop.ini. 6 ...=\Device\HarddiskVolume1\Docu...afr[1].php. 7 ...=\Device\HarddiskVolume1\Sy...A0223614.exe. 8 ...=\Device\HarddiskVolume1\Sy...A0223613.exe. Ja lista jatkuisi aina 3-4 Virhettä ja joku nuista yleensä Et varmaan windowsin uuelleen asennus tulee.
Varmaan kannattaisi jonnekin tiedostopalveluun upata Minidump.dmp (löytyy Windows\Minidump -kansiosta), josta joku voi WinDbg -debuggerilla yrittää katsella, mikä tiltin (jos sillä BSODia tarkoitat) aiheuttaa. On hieman vaikeaa noiden vajaiden rivien perusteella sanoa mitään.
No mulla ei ole mitään Minidump kansiossa ja sinne ei tule mitään kun kone tilttaa mutta mulle se BSOD tulee erittäin harvoin ja silloin ei ollut viellä päällä tuo ni mulla ainaku tilttaa nii koko kone jumittaa (prosessi valo koneessa sammuu ja napista ei sammu ainoastaan virrat katkasemalla) Mitä tietoo tartteet lisää??
Eikös tuo viittaa siihen, että kaatumisen aiheuttaa F-Securen skannaustoiminto? Miksi se on käynnissä, kun pelaat tai katsot videota? Luulisin, että ongelmassa kannattaisi kääntyä F-Securen puoleen.