nyt on semmoinen ongelma että mun kone pysyy vain jonkin aikaa päällä ja sit se niinku "lakkaa" toimimasta..eli näytön toiminta pysähtyy kuin seinään eikä voi liikuttaa hiirtä eikä mitää..kovon valo ei enää pala ja tämmöst.Ei ole ollut ennen tällaista ongelmaa...mikä vois olla ongelman syy?
tarkista kovalevyn kunto sen valmistajan kotisivuilta löytyvällä ohjelmalla ja eheytyskin voisi auttaa, voisi viitata että kovo on hajoamassa jos sen toiminta vain lakkaa
onko tehty mitään muutoksia kokoonpanoon lähiaikoina? vai minkä jälkeen alkoi tekemään noin edit. yleensä jos on lämpöongelmia niin kone buuttaa eikä pysähdy
Mulla on ollut ihan samanlaista ongelmaa, syypää oli toinen kovalevy (menossa rikki). http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/398981
itselläkin on, johtuen uudesta prossusta (konen kaatuilu) nyt on testailu päällä kaatuku kun alikellotin
näin muutaman päivän jälkeen pääsin tänne nettii kirjoittelee kirjaston kautta.Niin,että koneeni vissii irtisanoi itsensä...aluks se oli vain tilttailua mutta sit alko mennä vakavaksi...se alkoi tilttailla samalla tavalla parin minuutin sisällä ja jokaisen uudelleen käynnistyksen jälkeen se aika lyheni...päätinkin ottaa kovalevyn irti..ja kävikin näin=kone tilttas jopa bios-tilassa kun yritin lämpöi katella...nooh..siinä muutaman uudelleen käynnistyksen jälkeen meni hermot ja putsasin koneen kokonaan pölystä...vika ei hävinnyt...noh sitten aloin napsiii osia irti ja katoin että toimiiko paremmin ilman jotain tiettyä pc:n osaa..sama juttu kaikis...paitsi nyt suurena ongelmana on että kun käynnistän koneen niin näyttö ei reagoi mitenkään käynnistykseen...ja jos reagoi 10 käynnistyksen jälkeen niin se tilttaa...ainii ja sillo ku pääsin bios tilaan niin mun ddr-muistit näyttivät ihan omiaan 333mhz:n kampa näytti 200mhz:n kellotaajuutta..nythä tää meni ihan överiks :S ...help me... PS.vastaan heti kunhan pääsen kirjaston koneelle kirjoittelee
vaikuttaisi vahvasti että jokin muu raudan osa olisi rikki kuin kovo, ensimmäisenä tulisi mieleen poweri ja prossu, mutta niitä pitäisi varmaan päästä kokeilemaan,