No sanotaanko vaikka näin että minun koneella (tiedot allekirjotuksessa) alimmillakin asetuksilla nykii ärsyttävästi joissain tilanteissa elikäs jos haluaa että moitteetta pyörii ultralla niin kyllä luulen että yli tonnikin siihen koneeseen uppoaa.
Kyl se about 400-700 euroa on...Jos ostaa esimerkiksi komponentit Jimmsistä. E: tuli vahingossa triple post... tai siis sama viesti meni 3 kertaan...
Ite kerran pistin ultrat niin kaatui samalla sekunnilla koko roska. Ultralla toimii kyllä jos on täysin yksin jossain barrenssin perukoilla
Luulen kyllä että vika on jossain muualla. Kyseisellä kokoonpanolla luulisi pelin pyöriä paremmin kuin low-asetuksilla. Vaikka en itse näytönohjainta kovin hyvin tunne, niin pikaisella googletuksella luulisi pyörivän kyllä paremmin kuin low.
En kyllä tiedä sitten missä on vika, khyl se joskus on toiminu ainaki ihan hyvin korkeemmillaki asetuksilla. Pitää tässä sitten alkaa tutkimaan missä mättää. Olisiko ehdotuksia mitä kannattaa tarkastaa? Levyt on eheytetty ja viirukset skannattu ja pölyt pyyhitty. Ellei sitten joku pahemman puoleinen pöpö ole jossain koneen uumenissa.