Mikä mun konetta oikein vaivaa kun kaikki kestää nykyään ihan v*tun kauan. Huomasin sen paripäivää sitten kun leffat enkoodautuu 0,0 - 0,9 fps vauhdilla (ennen 11) ja tänään kokeilin mp3-koodausta ja sekin kestäisi 3 min kappaleella n. 45 min!!! (ennen 2 min). Oon ajanut kaikki spybotit ja adwarezit... Käyttis 98 SE, 700 mhz, 128 mb, 40 gt. Pitää varmaan formatoida kovo mutta ei oikein jaksais kun pitäs polttaa filejä sitten varmaan 15 cd:lle. Mutta jos joku tietää jotain niin olis ihan kiva. PS. Pitäiskö kovon dma olla päällä. Edellinen kone meni paskaksi kun pistin sen päälle... No pitään varmaan kokeilla. LISÄYS: näyttää että kuormitusta prossulla 100 % vaikka kaikki on suljettu...
prossun kuormitus taas johtuu todennäköisesti sellaisesta ohjelmasta kun system idle process. se lakkaa kuormittamasta prossua sitä mukaa kun muut ohjelmat vaatii tehoja.
Virustarkistus ajettu? Niin tosiaan millä katot ton suorittimen rasituksen 98 SE:ssä? Ei tartte formatoida. Poistat windows ja programfiles/ohjelmatiedostot kansiot. Programfiles/ohjelmatiedostoista riittää kyllä pelkkä IE ja outlookin poisto yleensä. Sitten asennat käyttiksen uudestaan.
Prossun käyttöastetta näyttää 100 % MS System Monitor, AIDA ja Sandra. Oon ajanut f-protin uusimmalla päivityksillä. Siis poistan eka dossista windows ja programfiles kansiot ja sittenkö ajan win98:n cd:ltä setupin??? Eikös kuitenkin jää silloin vielä kaikkea turhaa paskaa koneelle...
Lataappa tämä ohjelma ja poista sillä turhat kakat rekisteristä yms. http://www.toniarts.com/ecleans.htm
Löytyhän tolla easycleanerilla 180 virhettä reksiteristä ja 95 mt turhia tiedostoja, mutta mp3-koodaus kesti silti saman verran... Eikös windowsin pitäisi toimia jos päällä on vain explorer ja systray, mulla on yht 12 ohjelmaa käynnissä ad-watchin kertomana (kaikki on windows/system kansiossa olevia ohjelmia); mitenkä ne saa sammutettua...
Eikö noi ohjelmat tosiaan näy ctrl-alt-del -->tehtävien hallinta--->lopeta. Jos ei, ota turhat auto käynnistyjät pois, imuta reccleaner(suomenkielinen). Putsaa samalla (manuaalisesti)rekisteristäsi ohjelmat, joita ei enää kovolla muuta kuin rekisterissä merkintöinä. Microsoftin reclean automaatti rekisteri putsauskin on koht. hyvä. Kysyin ton tehtävien hallinnan vaan siksi, että työpaikan NT koneet on aina jumissa, prossu käyttö 100% koska taustalla pyörii finland_sex.ex *5/vastaavat ohjelmat.