koneelle aito wintoosa

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by hsdpa, Oct 11, 2007.

1. hsdpa

hsdpa Member

Trophy Points:
    16
    täs konees mulla on widows xp kopio ja mulla on toinen kone mis olis aito.et saisinko mä tähän koneeseen aidon siirtämällä siitä toisesta koneesta kovon tähän toiseen ja millä lailla se tapahtui.kyllä mä ny sen kovalevyn saisin laitettua tähän mut mitä muuta siinä pitäis tehdä

2. Make_72

Make_72 Regular member

Trophy Points:
    48
    kaikki windows xp:asennus levyt ovat "aitoja" piraatti versio riippuu serial numerosta,siirrät siitä "aidosta" xp:stä serialin siihen "kopio" xp:hen ,niin se muuttuu "aidoksi" ,sen saa vaihdettua softalla,mikä löytyy varmasti googlettamalla,jos et löydä niin voin katsoa sen linkin tossa iltapäivällä duunin jälkeen =) pystyt myös siirtää kovalevyn,mutta jos niissä on erimerkkiset emolevyt,se asentaminen ei välttämättä onnistu aivan tosta vaan,siihenkin löydät ohjeet googlettamalla ,muistaakseni muropaketin foorumilla on enemmän keskustelua sekä ohjeet tohon =)

Last edited: Oct 11, 2007
  3. BforeDusk

BforeDusk Senior member

Trophy Points:
    118
    Siirtämällä kovalevy toiseen koneeseen, käyttis käynnistyy niin pitkälle, kuin osat ovat samankaltaisia. Emolevyssä on paljon väylää yms., joka ei väärillä tiedoilla pelitä ja winukka hyytyy. Osa komponenteista tekee pikku häikkää ja safe-modessa näytönohjain, äänikortti tms. voidaan poistaa ja asentaa uuden koneen ajurit, jolloin käyttis voi lähteä toimimaan toisessa koneessa.

4. MikroMake

MikroMake Active member

Trophy Points:
    68

Share This Page