Koneen äänet ja polttava cd-asema

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by -Z3R0-, Jun 11, 2006.

1. -Z3R0-

-Z3R0- Member

Trophy Points:
    16
    Koneeni äänet ovat alkaneet kuulua kaikuna kaiuttimista, eli siis, jos vaikka joku varoitusääni kilahtaa kaiuttimissa, niin se jää kuulumaan selvänä kaikuna. Olen koittanut katsoa kaikki ääniasetukset ja vähän äänikortin säätöjä etsiä mutta mikään ei tunnu auttavan. mitä siis pitäisi tehdä?

Toinen ongelmani on että koneessani on nero burningrom ohjelma ja sitten philipsin polttava cd asema. Aiemmin se on toiminut ihan hyvin mutta yhtäikkiä lopetti itsestään tomintansa eikä anna enää kunnolla polttaa. nerokin herjaa että, "Valitettavasti tätä neron versiota voi käyttää vain sillä tallentimella, jonka mukana se on tullut." Ja tämä minun asemanihan on koneessa alkuperäisenä. Se ei onnistu polttamaan edes tällä windowssin omalla poltto-ohjelmalla. Olen kyllä koittanut käyttää neron asennus cd:eetä sisällä ja räplätä tuon aseman kanssa mutta sekään ei ilmeisesti auta.

Olisiko näihin ongelmiin avuksi joku pävitys tai muu vastaava?

Kiitos vastauksistanne jo etukäteen.

Last edited: Jun 11, 2006
  2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Kyllä siellä varmaan äänikortin säätöpaneelista on joku tila-asetus tai 3d efekti päällä, ellei sitten ole mikki päällä ja looppaa/kierrätä noita ääniä, tosin oma puhe ja muutkin äänet kuuluisivat silloin.

Kannattaa kokeilla ilmaisia http://www.deepburner.com/ ja http://www.cdburnerxp.se/ ohjelmia ja katsoa onnistuuko niillä poltto. Ja päivittää Nero uudempaan versioon.

3. sekunda

sekunda Regular member

Trophy Points:
    26
    Ääniongelmaan sen verran että todennäköisesti siellä on "kivikäytävä" äänitilana asetettu. Äänikortin softalla vaan tilaksi "ei mitään" tai joku mikä kuulostaa paremmalta..

Share This Page