amd athlon xp 3000+.kone ollut huollossa,vaihdettu emo ja näytönohjain.fsekuurilla käyty läpi,adawarella käyty läpi,eheytykset tehty,imuroitu ja muutenkin pidetty hellästi mutta kone jämähtää vieläkin.Näyttö jämähtää kesken kaiken kellokin pysähtyy eli muu ei auta kun painaa panikkinappulaa,kone käynnistyy norm.oliskohan kellään mitään tietoo,takuu meni meinaa jo umpeen.Eli mistäs rupeis hakee seuraavaksi vikaa....
Katto lämmöt, biossin asetukset ja noi muistit. Jos kaikki on ok ni kanna kone takas ja sano että ei toimi vieläkään. Takuuhuoltoon pakko mennä jos kerta jämähtää. (voi olla myös bios päivityksestä kiinni, mutta sen ne saa siellä huollossa tehdä)
okei.Mä otin ton memtestin ja asensin nyt se kysyy:enter disk image source file name:.tahtoo sanoo mitä???
Siis siinä tehdään boottaavaa disketti jolla kone sitten käynnistetään. Eli tyhjä disketti asemaan ja sitten install.bat ajoon ja sitten se raksuttaa hetken aikaa. Sen jälkeen koneen uudelleenkäynnistys disketti asemassa ja jos memtest ei käynnisty niin BIOS:in kautta First boot device kohtaa floppy. Myös CD image on ladattavissa joka siis poltetaan CD:lle ja se asemassa sitten käynnistetään kone ja jos ei memtest käynnisty niin BIOS:ista First boot device kohtaan CD/DVD-ROM
Mulla oli samanlaista vikaa mun yhdessä koneessa se meni takuuseen ja lopulta rupes toimimaan kun siihen tuli uusi prosessori ja emolevy... MUTTA onneksi en joutunut maksamaan mitään!