elikäs tollanen amd xp 2600+ 2.08gb olis kyseessä... välillä lyö koneen tilttiin ja välillä taas sammuu ja käynistyy uudelleen...? edellisellä omistajalla ei kuulemma ollu mitään ongelmia...? asensin siihen kaikki uusiks ja jo moneen kertaan... heitänkö kaatopaikalle koko roskan vai onko ehdotuksia...? oon ostanut uuden prossutuulettimen ja kotelotuulettimen mut eipä tunnu auttavan...! kiitos kaikista vinkeistä...
lämpöongelma minulle tuli ensiksi mieleen.. oletkin jo tuulettimia vaihdellut. millainen poweri koneessa? katso onko tapahtumienvalvonnassa mitään virhe ilmoituksia. tarkasta kovalevy onko virheita ja suorita levyn eheytys. testaa muistit memtestillä.
virus ohjelmana toimii f-secure eikä se löydä mitään...! poweri näyttää olevan 250 wattinen joten olis varmaan syytä vaihtaa...? vai...?
En halua vittuilla mutta muille jäsenille esimerkki. Pyytäkää vaikka viikon koekäyttöä ennen käytetyn ostoa. Noilla tiedoilla vaikea sanoa mutta viittaa rautavikaan. Esim tuo virtalähde tai sitten itse emo tai sen muistit.
voisko se olla silti viellä lämpöongelma kun oon nyt pitänyt kaks päivä kopan auki ja kaatunut vain kerran... taidan heittää parvekkeelta ja käydä kaupassa... kiitos kuitenkin kaikille...!
rasituksessa 55c +/- pari astetetta on aika lailla normaali. jos paukuttelee "idlenä" eli koneen vain ollessa käynnisä ~60c, niin sitten on tuulettimet huonosti. edit: typo