Elikkäs kone tulisi peli käyttöön ja minecraft servun pyörittämiseen näyttö olisi hyvä kanssa saada mukaan budjetiin ja konessa pitäisi olla wlan ja suht koht paljon muistia ja on kotelo hankkittu
Eli koppa löytyy, niin ilmeisesti kasaat itse ? Toivottavasti on ATX kotelo... Muistia on 8Gt, uskoisin riittävän kun kerran 4Gt riittää helposti pelikäytössä. Minecraftiä en tunne, mutta aika vahva veikkaus on että 8Gt riittää servujuttuihin. Kovoja on tarkoituksellisesti kaksi, ei ihan riitä SSD levyyn budjetti niin vedät nuo raidiin. *edit* Riittääkö tuo 21,5" näytöks sulle ?
CPU Phenom II X4 955 Black Edition GD CPU hardware score: 7 GFX GeForce GTX 560 Ti GD GFX hardware score: 10 RAM 8GB GD RAM hardware score: 10 Ainakin niiden omat sivut lupailee hyvää. Tosin, helppohan se on lupailla. Pääasia kuitenkin on, että aika paljon saat Crysiksestä vetää irti ennenkuin se alkaa edes jossain määrin kyykyttämään konettas.
Itellä vähän samansuuntainen kysymys. Kyseessä on siis pelikone. Tärkeimpinä osina tietysti prosessori ja näytönohjain. Kotelo vaaditaan siis myös, mutta koneessa on jo buffalon ulkoinen wlan. Tarvitsen siis vain keskusyksikön kun näyttö jo on. Budjetti itse koneen osalta olisi tuo sama 850 euroa ilman käyttöjärjestelmää ja kokoamista eli kokonaisuudessaan hinta olisi siis hieman yli 1000 euroa (tarvittaessa 1150). Mielessä ovat pyörineet AMD:n prosessori Phenom II X6 1090T Black Edition, AM3, 3.2GHz ja tuo näytönohjain GeForce GTX 560 Ti Phantom, 2GB GDDR5, PCI-E, 2xDVI/HDMI/VGA. Itse ajattelin Jimms PC storesta tuon hankinnan tehdä. Vai olisiko jotain muuta parempaa paikkaa? Hankintahintaa pitää todennäköisesti näillä vaatimuksilla nostaa, mutta kuinka paljon?
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/img] Joo o tota meni kuva vähän erikoisesti mut kyllä sen näkee Tuohon lisäät vielä mieluisen kotelon Jimms on ihan normaalihintainen ja joissain tuotteissa suht halpakin kauppa, itselläni ainakin hyviä kokemuksia. Näyttikseksi voisi myös valita HD 6950 joka on ehkä hitusen tehokkaampi: http://jimms.fi/tuoteinfo/EAH6950-DCII/2DI4S/1?pid=1316717563753 Edit: Jostain syystä dvd asema ei "tullut" (unohdin päivittää ostoskorin) kuvaan, mutta esim: http://jimms.fi/tuoteinfo/DRW-24B3ST/BLK/B/AS?pid=1316717999384
Tosta kotelon valinnasta vielä sellanen kysymys et pitääkö sen olla ATX Full-tornikotelo? Ja onko ite kotelossa niin väliä vai valitaanko se sillä perusteella kuinka hyvältä se itestä näyttää?
Jätät kasauksen pois, kasaat itse. Siitä ei todellakaan 80e kannata maksaa. Kuitenkin toi setti on nyt siihen vähän yli tonnin pintaan, kaikki tarvittava mukana. *edit* Joku saattaa kysellä miksi 630W virtalähde, niin syy on se että Nexun 530W on kalliimpi. Molemmat yhtä hiljaisia. Antecin 520W saa 75e, joten vain vitosen ero. Siksi tuo 630W Nexus. Tietysti XFX 550W on halvempi, mutta vähän hiljaisuuttakin tässä haetaan.
Onkos tossa Z68-PRO3:ssa ja P67S-C43-(B3):ssa jotain muuta merkittävää eroa kuin se, että Z68-PRO3 on heti saatavilla?
Ei niissä ihmeempiä, Z68 tukee integroitua näyttistä kun P67 ei. Kaverilla tuo Z68-Pro3 emolevy ja kyllä tuo hyvältä vaikutti, 2500k meni 4,2ghz easysti ilman volttien nostoo.