Hello, jelppikääs tyttöä valinnan vaikeudessa! Mulla on tällähetkellä tällänen pakettiroju Fujitsu Siemens Scaleo J. (AMD Sempron 3200+ @~1.80GHz, 1Gt muistia, näyttis GeForce 8600GT). Uuteen koneeseen aattelin budjettia sellasen 600-700 euroa. Konetta käytän pelaamiseen, kuvankäsittelyyn (photoshoppi + 3ds max + cinema 4d), videoiden editointiin (After Effects). Täytyy sanoa että hermo on monasti enemmän kuin tiukalla 3D renderointeja tehdessä. Oon yrittäny opiskella nykysiä emolevyjä ja prossuja mutta on sormi suussa tarjonnan paljoudessa mikä paketti kannattais kasata. Näyttöä ja koppaa en tarvii, mut muut osat kyllä menee vaihtoon virtalähdettä myöden. Käyttistä en tarvihe, on tuo erikseen ostettu xp onneks ja vis(v)taa en halua. Koneen osaan todnäk itse laittaa kasaan, vaikka kasaamista opiskelin sillon vuonna kirves et vasara, mut eiköhä onnistu. Millasta upgradea tuohon hintaan sais näihin tarpeisiin, vai pitäskö olla vielä pidempään vesi+riisi linjalla ja säästää? Kaikenlainen jelppi oisi enemmän kuin rok!
http://www.aijaa.com/v.php?i=4288393.jpg Siinä olisi hyvä tohon hintaluokkaan. pistin teran muitia, koska kuvilla saa sitä myös paljon täytettyä.
Kiitti, tutustun noihin vermeisiin tarkemmin! Hei mikä on toi verkkokauppa josta toi kuvankaappaus on?
Tuon paketin emo on mielestäni ei niin hyvällä piirisarjalla varustettu, joten vaikka ASUS m3a76-cm (vaimikäseoli?) tai m3a78 tilalle.<-pelkkiä esimerkkejä