Heipä Hei! Olen pirun sokeri humalassa keskellä yötä ja en jaksa itse katsoa uusia osia koneeseeni. Joten kysyn teiltä tipusilta asioita, joita ymmärrätte silmän räpäyksessä. Budjettina olisi noin 400 euroa. ---------------------------------------------------------------------------- Ja pitäs vissiin ostaa uusia osia. - Uusi näyttis joka pyörittää kauniisti BF3 peliä. - Poweri - 4 Gigabittä ramia. (Mieluusti 1600MHz) - Mahdollisesti Prossukin ---------------------------------------------------------------------------- Tällä hetkellä virtaa vie: Emo: Tästä sinä tipunen näet! Näyttis: Tästä sinä tipunen näet! Prossu (Tietysti portit avattuna): Tästä sinä tipunen näet! Poweri Tästä sinä tipunen näet!
En mä nyt tiedä kannattaako noita heti ainakaan vaihtaa. Suhteellisen tehokkaita palikoita, joten kannattaa kokeilla miten hyvin BF3 pyörii kun se ulos joskus tulee. Powerikin on ihan laadukas, mutta voithan sen halutessasi vaihtaa vaikka XFX 450W/550W:n. Muistia voi ostaa toisen neljän gigan kamman, jos tuo nykyinen 4Gt on yhtenä kampana.
Oisko tässä. Tuossa EVGAn 570:ssä on 797 MHz nopeutta eli rutkasti yli referenssikortin. XFX:n virtalähteet tunnetaan hyvinä budjetti-luokan laitteina ja tuo Corsairin muisti on CL7 ja helppo ostaa niitä lisää tarvittaessa.
Ei ole mitään järkeä vaihtaa osia kun ei tiedä tuon pelin vaatimuksia. Villinä veikkauksena heittäisin että tuo peli pyörii nyky osillakin suunnilleen maksimeilla. Arvaus perustuu siihen että konsolit rajoittavat pc-pelien kehitystä.
Juu olen kuullut samoja. Elikkäs vois sitte vaikka justiinsa hommata nuo uudet osat. Kiitoksia ihmiset osallistumisesta ja kaikesta hyvästä. Pistän ylös että nuopi ostan tuohon koneeseen. Kiitoksia!
Se vaan on fakta. Koska pelinkehitys kulut halutaan mahdollisimman pieneksi niin peli kehitetään konsolien ehdoilla ja sitten lopputulos käännetään tietokoneversioksi.
Tosi. Sit ku huomioidaan et nykyset konsolit vastaa tehoiltaan vuoden 2007 perus PC:ta korkeintaan, ei kantsi ihmetellä.