Koneeni 3 vuoden takaa alkaisi kaipaamaan uutta potkua. Konepakettini näyttää siis tällä hetkellä tältä: Emo: gigabyte GA-970 A-UD3-AM3+ Prossu: AMD PHENOM II X4 960T 3.0G AM3 95W BLACK EDITION Cooleri: ARCTIC COOLING FREEZER 13 PRO CO 775/1156/1366/AM2+/AM3 KOVO: SEA BARRACUDA 500GB 3,5"SATA 7.2K 16MB Muisti: 8GB 1333MHZ DDR3 NON-ECC CL 9 Näyttis: POWERCOLOR HD 6850 1GB GDDR5 Poweri: CHIEFTEC PSU 500W ATX2,3 80+ BULK Koppa: ANTEC ONE HUNDRED GAMING CASE ATX Käyttis: WINDOWS 7 64 bit Tarkoitus olisi pystyä pelailemaan uusia pelejä hyvillä grafiikoilla ja sulavilla fps, olin itse kaavaillut jotain tämän näköistä: Käykö nuo osat minun nykyiseen emoon ja ovatko hinta laatusuhteeltaan järkeviä? Poweri puuttuu koska en oikein tiedä minkä kokoista ja merkkistä kannattaisi ostaa tulevaisuutta ajatellen, koska en haluaisi lähteä uusimaan poweria seuraavan kerran päivittäessäni. Joten jos joku voisi suositella jotain hyvää poweria vielä tuohon olisin kiitollinen. Parempia osia saa myös ehdotella tai jos jossain on joitain hyviä tarjouksia/kampanjoita. Kiitos kaikille vastauksista jo etukäteen!
Hyvät osat. Tästä poweri: http://www.systemastore.fi/product_info.php?cPath=1_432_446&products_id=64144.
Kiitos avusta! Mites muuten kun en aiemmin ole konetta kasannut itse niin tarviiko noihin prossuihin erikseen ostaa jotain jäähdytys tahnaa tai vastaavaa?
OK, kiitos tiedosta. Kannattaako muuten käyttää tuota mun vanhaa prossu cooleria vai prossun mukana tulevaa?
Tuo vanha coolerini riittää siis jäähdyttämään tuota uuttakin prossua vai olisiko uusi coolerikin jo tarpeen?
Vanha on ihan kelpo kapistus jäähdyttämään tuota uudempaa prossua, kelpo jäähy se on joten ei ole mitään syytä lähteä sitä uusimaan
Tarvitsee , eli jos siirrät vanhan jäähyn uuteen prossuun tarvitset uudet tahnat. Mutta miksi vaihdat CPUn ? SSD ja ohjelmat sinne vaatii koko ohjelma-asennusrumban mutta se kannattaa toi on hyvä hankinta Sinun nykyinen näytönohjaimesi on pullonkaula ja sen uudistaminen olis järkevää . mutta sitten jätätkö tuon FX-prossun kauppaan ja lähdet vetämään näilläkin rahoilla isoa ja toimivaa , tässä pelkkä esimerkki mitä kannattais harkita http://www.future-x.de/tul-corporat...ess-30-2-x-dvi-hdmi-displayport-p-94884/?pv=2 Kokeiles noille muisteilles Bios-säätöä 1.65v ja 1866 MHz frekfrenssiä ( ei hajoo)