elikkäs otsikko on huono ku en keksinny mitää.. no mut mikähän on syynä et toi mun zon alarm blockaa melki joka sekuntti jonku tulevan yhteyden..:S paris kuukaudes on nyt saldona 23000 hyökkäytä.. et mites noi sais loppuu? siis ei ne muuten haittaa mut ei oo kivaa jos joku yrittää mun konetta urkkii..:S
Noinhan sen täytyykin toimia. Minäkin avasin netin klo 11.56 ja nyt (12.18) ZoneAlarm on plokannut 20 hyökkäysyritystä. En muista milloin asensin ZA:n koneelle, mutta nyt on kaikkiaan hyökkäyksiä plokattu 163268 kpl. Palomuurisi toimii ihan niin kuin sen pitääkin toimia.
Zonealarmilla on semmoinen taipumus että se ilmoittelee vähän liiankin mitättömistä tapahtumista jotka ovat kuitenkin lähinnä normaalia verkkoliikennettä vaikka niistä muka hyökkäysyrityksinä ilmoitetaan. Eli voit tuossa tapauksessa laittaa sen rastin siihen kohtaan ettei Zonealarm ilmoittele tuollaisista tapahtumista enää ja jättää homman palomuurin hoitoon. Itse suojaukseenhan tuon rastin laitto ei vaikuta millään tavalla.
juu nii mul noi alertit onki pois, tuli vaa mielee et miks toi nii innoissaa noita tossa blockailee..
Ellei koneesi ole viruksia täynnä niin suurin osa noista blokkauksista on mitä todennäköisimmin aiheettomia.
juu ei oo viruksia. (kattottu avg anti-spywarella, active virusshieldillä ja sit katoin viel hjt:n et ei ollu mitää..)