Niin tuota minulla on koneessa häiritsevä ongelma. aina kun pelaan jotain vähän uudempaa peliä kuten UT2004 niin jonkun ajan päästä koneesta häviää äänet kokonaan. ei johdu UTsta, olen saanut ongelman aikaan monella muullakin pelillä, kuten Ragnarok Onlinella. Olen kokeillut ajureiden päivittämistä, mutta ei auttanut. Äänien häviämisen jälkeen esim. winamp ei lähde pyörittämään mitään ja esim. shockwave pelit netissä eivät käynnisty. yleensäkin kaikki tuommoiset jossa tarvitaan ääntä eivät toimi. Tietokoneen buutti auttaa... Tämä ongelma saapui kun sain huollosta takuuvaihtona GeForce 6800LEn rikkinäisen RAdeon 9800 Pron tilalle, mutta se on ollut aiemminkin (oli vähän aikaa poissa). Muutenkin liike on ihan turha (suomen ATK-maahantuonti, jos joq on jo pettynyt siihen), olen saamut rampata konetta siellä lähemmäs 10 kertaa jo kun aina on jotain pientä. Koneessa on ASRock K7S8X emo (voisi johtua siitä) ja SP2 (ei johdu siitä). Auttakaaa!!
Ei oo ylikellotettu mitenkään, lämmöt on ihan normaalit kun on kaks lisätuuletinta, ajat sitten todettu ettei johu siitä... juu käytän integroitua äänipiiriä, varmaan vika on siinä, oon sanonu niille siellä liikkeessä et vois kokeilla vaihtaa emon mut ei ne oo uskonu, mut ne onkii maahantuonti...