Elikkäs olen tässä ensinmäistä konettani rakentamassa ja ajattelin nyt kysäistä, että mitäs mieltä olette tästä kokoonpanosta vai tulisiko jotai vaihtaa? Kone on siis tarkoitettu kevyeeseen pelaamiseen ja haluasin myös kokeilla tuota kellottamista. Hinta ei tuosta saa enään nousta. Asus ENGTX550 Ti DC/DI/1GD5 NVIDIA GeForce GTX550 Ti 1 GB -näytönohjain PCI-e-väylään 130,90 e Asus M5A78L/USB3 760G AM3+ ATX emolevy 74,90 e 2x Kingston Valueram 4 GB 1333 MHz DDR3, CL9 -muistimoduli 19,90 e AMD FX-8120 3.1 GHz 8-core Black Editon AM3+ -suoritin, boxed 168,90 e Asus DRW-24B5ST/BLK/G/AS 24x DVD+/-RW, musta / retail-pakattu 21,90 e Seagate Barracuda 500 GB 16 MB 7200 RPM 3.5" SATA III (6 Gb/s) kovalevy 64,90 e Cooler Master Centurion 5 II ATX-kotelo virtalähteellä, musta 84,90 e Yhteishinta 586,20 e
Kaikki uusiks. Ensinnäkin, missä on virtalähde ? Toisekseen, tuo Bulldozer prossu ei ole se paras valinta. Tällä budjetilla paras mennä Phenomilla. Voin tehdä paketin.
Kellotteluun tuo ei oikeen sovellu, mutta oli pakko tinkiä jostain pienen budjetin takia. Postikulut huomioiden, aika tasan 580e mennään. Ehkä muutaman euron alle. Poweri on 450W mikä riittää hyvin tälle setille, myös paremmille näytönohjaimille jos vaihdat tulevaisuudessa parempaan. Näyttiksen puolesta venyy jopa BF3:seen saakka, mutta alhaisilla grafiikolla. Täten uskon että kevyeen pelaamiseen soveltuu just hyvin. Miltä vaikuttais ? *edit* Ja tosiaan, valkkasin osat joita löytyy heti varastosta (sivujen mukaan). Siksi CD/DVD asema ei ole se halvin 19,90e maksava. Firman nimi on SystemaStore.
] Kellotteluun tuo ei oikeen sovellu, mutta oli pakko tinkiä jostain pienen budjetin takia. Postikulut huomioiden, aika tasan 580e mennään. Ehkä muutaman euron alle. Poweri on 450W mikä riittää hyvin tälle setille, myös paremmille näytönohjaimille jos vaihdat tulevaisuudessa parempaan. Näyttiksen puolesta venyy jopa BF3:seen saakka, mutta alhaisilla grafiikolla. Täten uskon että kevyeen pelaamiseen soveltuu just hyvin. Miltä vaikuttais ? *edit* Ja tosiaan, valkkasin osat joita löytyy heti varastosta (sivujen mukaan). Siksi CD/DVD asema ei ole se halvin 19,90e maksava. Firman nimi on SystemaStore.[/quote] Ihan mukavalta, mutta minulla on jo kotelo niinpä taidan jättää tuon virtalähteen ja kotelon pois. Ja oliko tuo minun viritelmä aivan huono sillä haluasin todella kokeilla sitä kellottamista, ettei tuosta minun listastani olisi mitään muunneltavaa?