Eli siis, onko seuraavassa paketissa kaikki tarvittava: Näppis: Microsoft Digital Media Pro Keyboard Hiiri: Logitech MX1000 Laser Cordless Mouse Dvd-asema LG GSA-4160BB 16X DVD-/+RW/RAM Näyttis: BenQ FP767 17" TFT 12ms Näytönohjain: Connect3D Radeon X800 XT Platinum Edition 256MB Kaiuttimet: Creative GigaWorks THX S750 7.1 Muisti: 512MB DDR 400MHz PC-3200x2 Kotelo: Antec Sonata Piano Black 380W Levykeasema: Shuttle 3.5" 1.44Mt Kovalevy: Seagate Barracuda 7200.7 200GB 8MB SATA Käyttis: XP Pro Fi Prossu: AMD Athlon 64 3800+ boxed Emolevy: MSI K8N Neo2 Platinum 54G Lähinnä tosta on epävarmaa emo ja se että olisko parempi näytönohjain Ati Radeon X800 vai nVIDIA GeForce 6800 ja miltä valmistajalta. Myös, onko toi emo smmonen että siinä toimii 7.1 kaiuttimet eikä erillistä äänikorttia tarvi hankkia?
Radeon X800 XT Platinum Edition 256MB on paras näytönohjain, joka kuluttajille on tarjolla. Valmistajien erot ovat niin minimaalisia, että niistä ei kannata välittää. Emolevyssä on 7.1 äänikortti eli et tarvitse erillistä korttia. Et kysynyt muuta, mutta suosittelisin, että laitat muistia 1024Mt, koska se on "heikoin lenkki" tuossa kokoonpanossa. Emolevysi tukee Dual Channel muistia, joten kannattaa laittaa jokin esim. Kingstonin HyperX Kit, joka on suunniteltu Dual Channel rakenetta varten. Muut osat ovat parhaita mitä rahalla saa...
Oho minun moka en huomannut muistin lopussa olevaa 2x. Mutta kannattaa kuitenkin laittaa sitä laadukasta Dual Channel muistia...
Veikkaan kyllä että tuon X800 XT ohjaimen saatavuus on olematon. Itse sanoisin että X800 XT ja 6800 Ultra ovat tasapäiset. Ja erillinen Audigy 2 ZS olisi suositus koska esim EAX tuki on olematon noissa integoiduissa.
Kiitos vastauksista, vielä ongelmaa sen muisin valinnassa: Kingston HyperX 1GB Kit DDR 333MHz PC2700 CL2, Kingston Valueram 1024MB/1GB Kit 400MHz DDR, Transcend 1GB for Dual Channel DDR 400MHz KIT, Tossa olis sopivan hintaset 1024MB-muistit, mikä kannattais valita? Muuten jo selvä paketti.
En tullu ajatelleeksi aiemmin, että mitä mä uudella näytöllä teen, voin käyttää vanhaa joka ei oo juuri yhtään huonompi kun toi, joten päädyin tollaseen muistikampaan: Kingston HyperX 1GB Kit DDR 500MHz PC4000 CL3. Onko toi hyvä ja sopiva MSI K8N Neo2 Platinum 54G:hen?
Ylimäärä hertzikampoja? Tarkotakko tota että 500MhZ on liian paljon? Mikä sit pitäs olla? (Sori, oon aika ummikko hardwaressa)
400MHz on se joka "riittää", mutta ihmeekseni huomasin, että itselläni 400MHz Kingstonin HyperX muistit eivät toimineet 400MHz, vaan kone kaatuili koko ajan. Kävin vaihtamassa muistit 500MHz ja kaatuli loppu siihen...tiedä häntä oliko muistit vialliset vai mitä =)