Olen hankkimassa uutta konetta 5 vuotta vanhan koneen korvaajaksi ja olen saanut eräästä liikkeestä alla olevan tarjouksen. Olisin kiitollinen kaikista kommenteistanne konepakettia kohtaan ja myös muutos- / parannusehdotukset konepakettiin otetaan avosylin vastaan, koska tarkoitus olisi saada paketti, joka taas toimisi käytössäni n. 5 vuotta. Tarkoitus on koneella videoeditointi (pinnaclella), nettisurffailu ja jos uudelleen saisi tuota pelikipinää sytytettyä, joten ainakin tämän hetkisten pelien olisi hyvä toimia koneessa. Hintaluokka on vielä hieman hakusessa, mutta kyseisen paketin on tämä kyseinen liike tarjonnut minulle 850€ hintaan, joten tuossa hintaluokassa toivoisin konepaketin saavani hakittua. Katsoin hintaseurannan kautta, että kyseisen paketin saisi muualta halvemmalla, mutta tämä on siis vain alustava paketti, josta toivoisin pystyväni kehittelemään sellaisen konepaketin, että sillä tulee siis toimeen pidempään kuin 1-2 vuotta. Emolevy: ASUS S-AM2 NF570-SLI DDR2 GBL PCIE SATA2 Prosessori: AMD ATHLON 64 X2 5200+ AM2 (65W) BOX Muistit: 2GB 800MHZ DDR2 NON-ECC CL5 DIMM (KIT OF Näytönohjain: CLUB 3D GF 8600GT PCIE 256M GDDR3 2X DVI Kotelo: ANTEC PERF ATX MIDIT SLK3800 400W BLACK DVDRW-asema: OPTI 7173 DVDRW 18X BLACK SATA LF Kiintolevy: WD CAVIAR 500GB SATA2 7200RPM 16MB Näyttö: ACER AL1923W 19" 5MS/800:1/MM/TCO03 Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille ja hyvää Joulun odotusta.