Eli ostamassa konetta verkkokaupasta kun se on tuossa lähellä niin ei postiin tarvitse luottaa. Tämmöistä olisin itse ajatellut kun tulee lähinnä pelailtua uusia raskaita pelejä. Itse ajattelin kasata koneen. tuossa taitaa nyt olla kaikki? ehkä. Ehdotuksia osiin saa/pitää laittaa.
Muuten hyvä paketti, paitsi poweriksi riittää pienempikin ja vaihda emo Z77. Ivyt vaatii BIOS-päivityksen toimiakseen Z68-emoilla.
Mites kotelo tai prossujäähy. Riittääkös toho 650w? jääkös siihen sit vähän kellotusvaraa? joku tämmönen?
Tämä riittää vallan mainiosti: http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...CG-520-High-Current-Gamer-520W-ATX-virtalahde Verkkis ei ole paras paikka ostaa osia, joten suosittelen ostamaan mm. silent rigistä osat. Näytön ostat verkkiksestä. Sitä paitsi tuskin kaikkea saa suoraan. Eli odottelemaan joudut silti.
juuh, kai sitä vois sitten silentrigistä hakea osat paitsi sen näytön. Noutopistekin löytyy tosta melko läheltä.
Vahingossa tuli tehtyä toinen, jälkeenpäin vasta huomasin nii ajattelin että annan ton toisen "kuolla pois" Semmosta?`silentrig
Näyttis Gigabyten malliin. Tilalle 400 wattinen virturi. Kovoks Samsungin Spinpoint. Ilmeisesti et kellota kun ei ole erillistä prossujäähyä. Eli emoksi ASRockin Z77 Pro 3 tai prossujäähyksi Thermalrightin HR-02 Macho messiin.
gigabitin malli entäs kun eikös prossussa sun muissa lähde takuu kun niitä lähtee kellottelemaan? jos ei niin sitten aion kellotella, yleensä olen odotellut että takuu loppuu niin voi alkaa kellottelemaan.
täähän on melkeinpä mitä olin ajatellut, mitäs olette tästä koneen osista mieltä? mitä pitäisi vaihtaa jne http://www.jimms.fi/tuote/JIMMS-GAMER-SCIMITAR
Intel Z77-piirisarjaan pohjautuva emolevy, SATA 6Gbps, USB 3.0 Intel Core i5 3570K -prosessori, 3.4GHz 8GB DDR3 1333MHz keskusmuistia 1TB SATAII -kiintolevy NVIDIA GeForce GTX 670 2GB -näytönohjain Polttava DVD-asema Antec One ATX-kotelo, varustettu 500W virtalähteellä Windows 7 Home Premium 64b (Suomi) Tuo virtalähde kuulostaa aikamoisen epäilyttävältä. Yleisesti ottaen kaikki (Paitsi muutama SilentRigin) valmispaketit ovat kuraa. Kannattaa ostaa ennemmin osina.
jooh, osat on taas kateissa kun ei oo seurannut yhtään kehitystä. laitetaas tähän nyt mitä tarviin eli. ja niin pelaaminen on vaativin käyttö. Emolevy Prossu + joku prossujäähy (ei stock) Näyttis hyvällä jäähyllä (670gtx?) Rammia 8GB minimi kun ei pelaamisen tarvitse enempää Kotelo Poweri Kellottaa en osaa kunnolla eli ei kellotusta. Tänk juu
Takuu raukeaa, kun kellotat prossua. Mutta kun maltillisesti jännitteitä nostelematta kellottelee, pitäisi mennä ongelmitta. Valmispaketit hiiteen. Ota siis toi sun pistämä paketti mun korjauksilla. E: Ja otat ehdottamani emon, et cooleria.
Eli otat ton setin, josta on kuva, näillä muutoksilla: Näyttis Gigabyten malliin. Tilalle 400 wattinen virturi. Kovoks Samsungin Spinpoint. Emoks ASRockin Z77 Pro3.