Uutta konetta tarvisi n. 600€lla. Näyttö on jo mutta tuohon 600€:hen pitäs sisältyä käyttiskin. Peleistä riittäisi että Football Manager 2010 toimisi suht hyvin. Intel Processor - Pentium 4 3.0GHz AMD Processor - Athlon 64 4000+ Nvidia Graphics Card - GeForce 7600 GT 256MB ATI Graphics Card - Radeon X1800 Series 256MB RAM Memory - 1.5 GB Hard Disk Space - 2.5 GB Direct X - 9 Tuossa on siis pelin specsit. Itse en näistä liikaa tajua joten riittääkö budjetti että saisi koneen joka tota pyörittää? Ajattelin Jimmsistä tilata joten jos huomenna laittais tilauksen ehtiikö tulla kahdessa viikossa jolloin kaveri ehtisi koota ennen lähtee toiselle paikkakunnalle? Yritin muita topicceja selailla mutta ei löytynyt oikeen vastaavaa käyttiksen kanssa.
Enemmän rahaa, menee vaikeeks. Tein kuiteski tämmösen setin: Josta emolevyksi http://www.jimmspc-store.fi/tuote/M4A785TD-V-EVO?t=false ja mielellään näyttikseksi: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/896-P3-1255-E1?t=false Vaikkapa 700e jos saisit niin toinen muistikampa ja nämä muutokset.
50e kalliimpi kun mun, eli periaatteessa saman hintanen kun mun paketti mun ehdottamilla muutoksilla.. 555BE prossuksi, GTX260 näyttikseksi, 400W essu poweriksi ja 2GB RAM. Muut on jo aivan sama kunhan on laatua ja toimii. E: Ruotsinkielinen windows.. Eihän paketin pyytäjä oo rantaruotsalainen? Jos ei niin ehkä suomenkielinen voi olla parempi.. Ei ruotissa mitään vikaa oo, mutta voi ruveta häiritsemään titta! här är virus i dinas dator! errorit. Vahingossa laitoit joo, turha puuttua mutta kuitenkin ettei tuu sitä ruottinkielistä mukaan niin varooksi
Kiitos molemmille. Onko noissa mitään käytännön eroa jos JustGamerin pakettiin vaihdan ton emon ja näyttiksen?
Ei oo mitään eroo suorituskyvyssä. Tosin muisteiksi ennemmin noi Corsairit, eli lopullinen setti olis vähän niinkun tämä: Siinä on jo pelitehoa.
Tein oman tylsyyden ja asiantuntemukseni mukaan tuon paketin. Ei kriittisiä eroja. Halvempi ja yhtä tehokas. Tuosta saa vielä 2 lisäydintä avattua jos on säkää ohjeet foorumilla PC:n rauta osiossa.
Onko tolla mitään väliä kun kopassa sanotaan ilman virtalähdettä? E: tämä siis tohon JustGamerin jälkimmäiseen
Mutta paskempi. Se säästö tulee emolevystä, joka sulla on aika kröhöm.. Mieluummin toi mun ennen mainitsema päivitetty, on sama teho mutta paljon parempi emolevy sekä 12e kalliimpi hinta! Sori taas Sclek E: Ei oo eroo jos sanotaan ettei oo virtalähdettä, koska useimmissa ei oo muutenkaan, ja se on parempi. Koska sulla on erillinen virtalähde, et tartte kotelossa valmiina olevaa surkeeta.
No sillon siinä ei ole virtalähdettä. Kaikissa noissa paketeissa on erillinen virtalähde laitettu mukaan. EDIT: haha. Sclek maailman nopein heti i7:kan jälkeen. EDIT2: mutta JG muokkas 21.15 mä kirjotin 21.13
Kotelon mukana ei tule virtalähdettä, mutta sehän ei haittaa koska JustGamer on laittanut pakettiin erillisen virtlähteen. Edit: Sclek ehti ensin. EDit2: ja näköjään myös JustGamer
Tämä siis on se, joka kannattaa tilata. Parasta mitä karvan yli kuutensataan saa Varmistukseks vielä kun on ollut vähän kalapaliikkia tonkin jälkeen Tehokas mahdollinen neliydin (voit unlockata, mitään et riko vaikkei onnistuiskaan) ja äärettömän hiljainen, viileä, kaunis, upea, loistava, mahtava ja tehohirmu virtaasäästävä GTX260-näyttis sekä 2GB RAM. Pelit pyörii niin että nauru soi!
Viileydestä en menis mitään sanomaan jos komponentit tuohon koteloon laitetaan (myös ihan ******** ruma ). Jos suinkin mahdollista kannattaa tuo kotelo vaihtaa hieman parempaan, mutta hinta nousee kyllä samalla. http://www.jimmspc.fi/tuote/RC-334-KKN1-GP Siitä paljon paremman näköinen kotelo jossa kotelon tuuletus on varmasti kunnossa. Hintaa tosin kotelolla on 39 euroa.
Pistetään sitten toi JG:n paketti tilaukseen. Täytyy vaan toivoa että tulee parissa viikossa niin ei tarvi itse alkaa kasaan. E: Täytyy tota koteloa miettiä. Ei se tietenkään hirveästi nostais budjettia ja on tän nykyisen kanssa ollut juuri ton lämmön kanssa sen verta ongelmia että joutuu pitään sivusta auki.
Niin, toi kotelo voi vaihtaa.. Se kuitenkin on kaikkeista pitkäikäsin osa koko koneesta. Jos sen verran löytyy ylimäärästä niin tuo wasdasin ehdottama kotelo mukaan. Muutenhan toi on kunnossa toi paketti.
Joo jos yhtään rahaa löytyy niin tuo waswadin ehottama kotelo. Itse satsaisin koteloon 50-100 euroa. Pitää valita kotelo jota jaksaa katella jatkohossakin.
Joo taidan ton kotelon vielä vaihtaa tohon wasdasin ehdottamaan. Monta vuotta kuitenkin tarkoitus pärjätä niin ei se 20€ jää kiinni.