Eli uutta konetta olisin hakemassa, käyttöä lähinnä pelaaminen fullhd resolla, joskus ehkä kahdella näytöllä. SSD ei niinkään kiinnosta sillä en tarvitse nopeaa kovoa. Olin miettinyt että jos laittaisin vaikka systemastoresta tällästä kovo: www.systemastorefi/product_info.php?products_id=49073&osCsid=be7315b401db7ffeb79efd21607611b3 109e prossu: www.systemastorefi/product_info.php?products_id=44637 2500k 215e emo: www.systemastorefi/product_info.php?cPath=1_14_150&products_id=47583 139,6e muistia: www.systemastorefi/product_info.php?products_id=49169 8gb 46,2e levyasema: www.systemastorefi/product_info.php?products_id=33992 19.9e joku superkukka silentrigistä 90e 7xxx sarja näyttis jostain 460e antec 280p jimmssistä 130e ninja 3 prossucooleri www.systemastorefi/product_info.php?products_id=49433 n50e yht. 580e systemastore + 80 virtalähde + 130e antec + 100e win = 890 ja päälle joku näyttis 3/4sataa, kannattaako ottaa 7k vai joku 6k / 5xx sarjalainen, 7k on nyt kyllä vielä aika kallis. Ei todellakaan ole pakko käyttää koko budjettia, jos rahaa jää niin saan siitä sitten päivitysrahaa tulevaan . en sitte saanu laittaa linkkejä xD omistan näytön hiiren ja näppäimistön, tarvitsen win7
7K sarjaan tulee halvempia näyttiksiä "joskus". Kopasta tinkisin ekana. Lisäks cooleri on aika kallis.
joo tarkkaa ajankohtaa ei taida olla tiedossa. Muro uutisoi vain että "Radeon HD 7950 -näytönohjaimien julkaisuaikataulusta on tällä hetkellä ristiriitaista tietoa, sillä viimeisimmät viralliset tiedot puhuvat helmikuun alun puolesta, mutta huhut puoltavat tammikuun loppua."
Ajattelin ottaa tuon p280 siksi että tulen jäähdyttelemään vedellä jatkossa/pääivitysvaraa, ei kuitenkaan haittaa minua kotelon suuruus ja kun minulla ei edes ole tarkkaa budjettia niin ajattelin että ihan sama, luulisi että saisin pidettyä samaa koppaa 10v, tuskin se rikki menee. Prossujäähyksi otan siis sittenkin http://www.jimms.fi/tuote/SCNJ-3100 vaikka aika meluava (?), vaihdan varmaan sitten jotkut gentel typhoonit jos liikaa metelöi, kuitenkin ilmeisesti ainoastaan tuuletin on tässä huono sillä pyörii vain 300rpm kovempaa kun mugen3 mutta metelöi paljon enemmän --> laitan hiljaisemman vastaavan jos häiritsee. Voin hyvin odottaa kuukauden jos sillävälin tulee hyvää kamaa, ei sillä mun tilauksella niin kiire ole. (7950&7970 ajatellen)