Tervehdys kaikille!!! Olen ensimmäistä kertaa kasaamassa omaa konetta ja olisin halunnut kuulla asiasta enemmän tietäviltä että millaiselta tämä kokoonpano vaikuttaa? Kone tulee noin 95% pelaamiseen eli BF3 yms. Kaiken sorttiset kommentit otetaan ilomielin vastaan! http://www.jimms.fi/ostoskori/
Täytelepäs tuosta: Malli/esimerkkipohja konepaketin kysymiseen: Budjetti: 1000-1100€ Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kyllä Käyttötarkoitus: Editointi ja kevyt pelailu Aiotko kellottaa?: En Mitä on jo valmiina?: 500gb sata kovalevy ja HD6950 näyttis Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): Bluray Koneen koko(ATX/mATX/mITX): mITX eli hyvin pieni Muuta huomioitavaa: -En halua ledejä, koneen tulisi olla hiljainen -Ssd kovalevy käyttöjärjestelmää ja muutamaa peliä varten -2Tb varastokovo -Saksasta tilaus onnistuu -Haluan dvb-t digivirittimen sekä wlan-vastaanottimen. -Tilaan mielelään jimmsiltä, silentrigistä tai systemastoresta -Olisi hyvä jos budjettiin mahtuisi myös Muumilaakson tarinoita dvd Linkittämäsi ostoskori ei näy muille kuin sinulle. Ota siitä kuvakaappaus ja linkkaa kuva tänne.
Tai tästä helpompi kopioida. Plus tuo Jimms -linkkisi ei johda mihinkään. Budjetti: Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Käyttötarkoitus: Aiotko kellottaa?: Mitä on jo valmiina?: Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): Koneen koko(ATX/mATX/mITX): Muuta huomioitavaa: