Moi Budjetti: n. 600-700e Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: En tarvitse, omistan jo win 7 Käyttötarkoitus: Pelaaminen / yleiskäyttö (haluan että pelit toimii täysillä grafiikka asetuksilla) Aiotko kellottaa?: Kyllä sittenkun tarvetta Mitä on jo valmiina?: -Windows 7 -Koppa -Kiintolevyt (ssd ja perus) -Muistit (Kingstonin hyper x ddr3 1600) -Poweri (corsair vx450w power supply) Riittääkö?? -DVD-asema -Prosessori cooleri (Ninja3) -äänikortti Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): En tarvitse Koneen koko: ATX Muuta huomioitavaa: - Mulla on ollut tuo oc genie nykyisessä lankussa ja on kätevä ja helppo kun voi kellottaa painamalla vaan nappia.. eli en niin välitä manuaalisesti kellottaa (laiska). Toki jos yhtä hyvän lankun saa paljon halvemmalla, voin opetella kellottamaan ominpäin. - Olen käyttänyt jimmsiä mutta voin tilata muualtakin Tämmöisiä lisäyksiä olen katsellut: Onko osat mielestänne järkeviä? Onko toi gtx 660 ti hintansa arvoinen vai kannattaisko ottaa 100e halvempi perusmalli? Pääseekö jollain muulla ratkaisulla parempaan hinta laatu suhteeseen? Ja riittääkö tuo vanha poweri? Kiitos avusta jo etukäteen! edit: Näiden tilalle siis olen noita päivityksiä katsomassa: - Intel Core i5 750, 2.66GHz, LGA1156, 8MB, Boxed - Radeon HD 6950, 2GB - P55-CD53, LGA1156, P55, DDR3, ATX
Noiden tilalle en vaihtais mitään. Ehkä näyttis jos rahaa haluu polttaa. Kellota prossua ja taas menee.
Prossu on kellotettu: Kaikki muut pelit toimii tosi hyvin kyllä mutta ostin tuon uusimman far cry 3, ja se pitää laittaa medium asetuksille että toimii täysin smoothisti.. siksi ajattelin päivityksen olevan ajankohtainen.. Riittäiskö siis pelkän näyttiksen upgradeus parempaan?
Eihän Far cry 3:ssa oo juuri mitään eroo kuvanlaadussa medium vs korkeemmat. Ellei tolla systeemillä pyöri, vika on softassa eikä siihen auta juuri mitään vaikka laittais tehokkaampaa rautaa. Järkevintä myydä toi kone ja ostaa kokonaan uutta jos on ihan pakko saada tehokkaampaa.
Kokeiltu jo flashiä näyttistä 6970? sillä saisi boostia myöskin pelaamiseen,ja en kyllä vaihtas näyttistä mihinkään 300e korttiin,on tuo vielä sen verta tehokas kortti että,...
Päivittelin ajurit äsken tähän näyttikseen.. viime päivityksestä aikaa jo pari kuukautta.. Auttoi kyllä jo tuokin mukavasti.. Tuota flashausta olen miettinyt mutta en ole vielä päässyt tuumasta toimeen osaamisen puutteen vuoksi. Netistä löytyy kyllä hyviä ohjeita joten pitänee katsoa joku sopiva väli perehtyäkseen asiaan. Ja kyllä tuolle 700e löytyy hyvää käyttöä muualtakin joten taidampa sitten vielä odotella raudan päivityksen suhteen Kiitos avuista!