elikkä tällästä kokoonpanoa ajattelin ja kun itse en oikein vielä tiedä näistä asioista niin voisiko joku kertoa että käyvätkö nämä osat yhteen ja onko tuossa joitain pahoja pullonkauloja ASUS KT600 DDR ATX SOCKET A USB2.0 LAN A7V600-X SEAGATE BARRACUDA 7200.7 80GB U ATA/100 ST380011A 64 BIT DIMM 512 MB DDR 400 PC3200 M-TEC MT6464400D SAPPHIRE R9600 XT 128 MB VGA+DVI-I-TV 11029-14-20 AMD SEMPRON 2600+ S.A 1.83GHZ 333MHZ SDA2600BOX
Kyllä ton 512mb muistia pitäs tavalliseen- ja pelikäyttöön riittää. Eri asia on jos käyttää raskaita, paljon muistia vaativia ohjelmia.
suosittelisin oastamaan prossun ilman cooleria (onko vieläkään "boxed" coolereista mihinkään?) ja tilalle parempaa esim. igloo silent breeze 3 halpa ja hyvä
Itse kanssa suosittelisin ihan suosiolla ottamaan gigan muistia. Itse joudun vielä vähän aikaa sinnittelemään 512Mt:llä, (liike piru unohti toisen kamman) ja kyllä se tuntuu ainakin Sims 2:ssa tuo muistin vähyys. Muutenkin tuntuu siltä että WinXP SP2:lla vie enempi muistia kuin SP1:n kanssa. Muuten ihan jees paketti, kyllä pitäisi toimia. Ja mitä tuohon cooleriin tulee, niin kyllä tuo peruskäyttöön riittää boksattu ihan hyvin. Sitten jos alkaa kellottamaan niin kannattaa vaihtaa parempaan (paitsi P4 Northwoodeissa)
Prossusta lähtee takuu, jos siihen laittaa muun kuin alkuperäisen tuularin. Siksi kannattaa ostaa boxed ja lisäksi joku parempi, jos aikoo kellottaa tms. Tosin kellotessa takuut lähtee muutenkin...