Konsoli, nuorten lelu?

Discussion in 'Xbox 360' started by pitokokka, Dec 1, 2008.

1. pitokokka

pitokokka Regular member

Trophy Points:
    26
    Ja mitä, xbox meillä koko perheen lelu, jopa valitettavan paljon :). Poksi on ensimmäinen iskän hankkima lelu, josta äitinkin tykkää. Taisi jäädä viime viikolla pari BB:tä katsomatta.

Kaksinpelit, kuten Indiana, on verrattomia ajanvietteitä, joko muksun tai puoliskon kanssa pelataessa. Ja pelatessa saa pisteitä, joilla ostaa pelejä livestä. Livestä on tullut bongattua muutamia kokeiluversioita, jotka hankitaan pisteiden kartuttua.

Usein unohdetaan, mitä lapset haluaa. Laitoin latautumaan trialversioita/demoja. Erään perus Sonic version kohdalla muksut olivat innoissaan. Aattelin olla lataamatta, koska grafiikka näytti olevan C64-tasoa. Muksu totesi:"ei sillä väliä miltä näyttää, jos se on kiva peli".

2. peta69

peta69 Guest

Peleistä saadut pisteet (GameScore) niin ei pysty ostamaan pelejä, vaan sitä varten joutuu OSTAMAAN Migrosoftpointseja joilla noita pelejä voi liven kautta ostella. Gamescoret taas ovan vaan puhtaasti leveilyyn tarkotettuja pojoja :) toki joissan peleissä kun on kerännyt kaikki niin saa jotain pientä extraa, mutta pelejä,demoja,musiikkia ja videoita noilla ei voi ostaa

3. Mi_Kaheli

Mi_Kaheli Member

Trophy Points:
    16
    Juuri kuten peta69 sanoi.
    Onneksi sentäädn demoja ei tarvitse ostaa, vaan niitä saa ilmaiseksi ladata. Samoin kuin trialit arcade peleistä..
    Monta peliä olen jättänyt jo ostamatta, kun olen saanut demoa koittaa :) toisaalta monta peliä olen myös samallalailla tekemäni arvion perusteella ostanut.

4. faeton

faeton Member

Trophy Points:
    16
    Jonkun jenkkitutkimuksen mukaan taisi konsolipelaajien keski-ikä olla n. 28-30 vuotta, ja käyttäjistä n. 40% vielä naisia :eek:
    Meilläkin 8v poika pelailee jonkun verran, mutta minun ilonahan xbox lähinnä on=)
    Pojalla on omassa huoneessaan ps2 jolla hän pelailee enemmän, eikä häntä häiritse huonommat grafiikat peleissä lainkaan.
    Ja tottahan se on että pääasia on se pelien sisältö.

Joo ja demoista sen verran, itse mietin aluksi että kumman ostan, NBA live 2009 vai NBA 2K9. Olin jo kallistumassa liven puoleen, mutta onneksi latasin molempien pelien demot, ja huomasin 2K9:n olevan huomattavasti parempi.

5. pitokokka

pitokokka Regular member

Trophy Points:
    26
    Hys, hys, ollaan hiljaa, jotta saa kotona tahkota pisteitä, joilla mukamas ostaa pelejä. :).

Täytynee visaa vinguttaa joidenkin pelien kohdalla. Kympillä - parilla saa tarjouskoreista vanhoja oikeita xbox 360 pelejä. Liikaa ei kannata liveen työntää euroja.

6. faeton

faeton Member

Trophy Points:
    16
    Mutta eikös tuo ole kusettamista =)

Share This Page