En saa pelissä koodeja toimimaan. pelissä pitäisi voida kirjoittaa koodit jonnekkin, mutta mihin. ~ nappii oon kokeillu ja sen se pitäs olla mut mitään ei aukee. Pitäskö siinä muokata jotain tiedostoo, ku joissakin peleissä pitää? Ja jos asiaan jotenkin vaikuttaa niin peli on se Game of the year edition.
En mä niitä varmaan paljo käyttäskään, mut ihan vaan helpottaan joitakin kohtii. Mistä sen consolen saa?
no css:ssä mä sain sen sillee että oikeella klikkaat steamin kuvaketta sieltä oikeesta alakulmasta->games->my games->oikeella Half-Life 2->properties->set launch options... ja siihen kirjotat -console ja sitten pelin asetuksista laitat sen päälle jostain sieltä optionssista
Kiitti nyt toimii, mut yks pikku ongelma vielä on. Ku koodit voi laittaa vaan ku pelin käynnistää, voiko niitä laittaa kesken pelin?
Sinun pitää manuaalisesti editoida cfg/config.cfg tiedostoa. siellä o jossain bind "`" "toggleconsole" tai vastaava. Vaihda tuo ensimmäisissa lainareissa oleva näppäin joksikin muuksi, niin sitten toimii.
Jotta saat HL2 koodit toimimaan, tee niin kuin mettala neuvoi. Pelissä paina Esciä. Consolen pitäisi avautua. Kirjota consoleen sv_cheats 1. (Ilman tuota pistettä) Sen jälkeen kirjoitat vain koodin esim. God (kuolemattomuus).