Nonnii tytöt ja pojat! Tarkoituksena olisi itse kasata multimedia/pelikone. Budjettia olisi n. 1000€. Koneessa tulisi lisäksi olla hyvä äänikortti, sillä koneella olisi tarkoitus nauhoittaa paljon ääntä. Ehdotuksia otetaan vastaan =)
pelkkä kone vaan juu. Asennan siihen windows 7 & ubuntu dual-bootin. näyttöökin saa ehdottaa, mut näytön kans saa kyl mennä jonkun verran ylikin ton 1000€
Tässä yksi paketti: Äänikorttia en laittanut pakettiin, kun en tiedä mitä liitäntöjä siinä pitää olla.
toihan vaikuttaa oikein loistavalta =D mistäs noin halvalla saa? äänikorttiin pitäisi saada kiinni dynaaminen laulumikrofoni, sekä sähkökitara.
Three Hundredissa on kyllä aivan riittävä tuuletus. Tilan takia tietysti voi vaihtaa halutessaan esim jompaankumpaan ehdottamistasi koteloista, mutta hintahan nousee siirryttäessä noihin koteloihin.
Kyllä Antec 300:sen tuuletus on ihan riittävä tossa hintaluokassa. Ja jos ei riitä niin siinä on lisäpaikkoja.
Eli jos aiot kellottaa silleen että ei lämpö tule niin äkkiä vastaan niin ota 1200, 900 tai HAF, 300 on kyllä halpa kotelo, mutta jäähdytys aika huono! Eli ota joku noista mainitsemistani äläkä EeroKakon ehdottamaa 300:sta, se suosittelee vain koska on itse tehnyt joskus huonon päätöksen ja haluaa että muutkin tekevät virheen ja ostavat 300-kotelon!
Voi helvetti. Minkä takia ehdottaisin paskaa koteloa? Onko itselläsi kokemusta kyseisestä kotelosta? Tekeekö edullinen hinta siitä huonon? Minulla kyllä oli Three Hundred, eikä se todellakaan ollut huono päätös/ostos. Olet kyllä ensimmäinen, jonka olen nähnyt sanovan Three Hundredin ilmankiertoa huonoksi.
Onko kokemusta Three Hundredista? Sinuna en huutelisi yhtään mitään. Kyseisessä kotelossa todellakin toimii ilmankierto, nimimerkillä KOKEMUSTA ON. Nyt tosin on vesijäähdytys, mutta aiemmin toimi pelkällä ilmajäähylläkin ihan helvetin hyvin ja pysyi viileänä. Etsipä kyseisestä kotelosta esim. yksikin arvostelu, joka väittää ilmankierron olevan paska. Rehellisesti sanottuna, tässä kotelossa on niin hyvä ilmankierto, että se pilkkaa Jumalaa. Edit: Ajelin 300:ssa ilmajäähyllä Phenom kakkosta 3,5GHz 24/7, lämmöt idlessä ~40C ja täydessä rasituksessa (100%) 58C, huoneen lämpötilan ollessa noin 25C luokkaa. Kallein ei välttämättä ole aina paras, eikä halvin ole aina susipaska.
Tähän itsekin vastailen kun kyseinen kotelo käytössä on.. Tässä kotelossa on perkeleen hyvä ilmankierto sekä tilaakin on riittävästi.. Itselläsi ei taida kokemusta olla kun sanot paskaksi hinnan takia kaiketi? Ja 300 on ihan yhtä hyvä ilmankierto kun esim 1200.. Luulet varmaan että tuulettimien määrä ratkasee? Tos on vähä testiä: http://metku.net/index.html?path=reviews/antec-300-1200/index DUDE, YOU FAIL!
Minulla ei ole kokemusta kyseisestä kotelosta mutta uskoisin että kotelotuuletuspuoli on ihan kunnossa tuolla kopalla. Sitä paitsi eikös nuo Antecin 900 ja 1200 oo aika helvetin äänekkäitä.
Noissa isommissa koteloissa on se jekku, että ne ovat... isoja. Vaatii enemmän tuulettimia saada samanlainen ilmavirta kuin pienissä koteloissa.
Minusta Antec 300 on erinomainen, koska hintakin on sopiva. Se ei tarjoa erikoisuuksia, se on halpa sekä hyvä peruskoppa. Ilmavuutta on