Moi,olis tällänen ongelma ,että sain joulupukilta lahjaks Halflife 2 pelin ja nyt kun olen monta päivää yrittänyt asentaa peliä niin aina tulee sama error.Peli ilmoittaa asennuksen alkuvaiheilla "Error 1311.Could´t find F:HL2.cab file.Verify that the file exist and u have access it" tai jotain tonnepäin.Taitaa tuo error johtua dvd-asemasta ja pitäisi kopioida nuo tiedostot halflifen:n levyltä kovalevylle ja asentaa sieltä tuo peli niin toimisi.Mutta aina kun yritän kopioida levyn .cab tiedostoja tulee error "Access is denied.Make sure that disk is not fullor write-protected and that the file is not currently in use." eli miten voisin kopioida tiedostot kovalevylle ,että voisin asentaa tuon pelin.Olen yrittänyt etsiä vastauksia googlesta mutta eipä oo appuu ollu.Auttakaas viisaammat.Kiitos.
Ei kait kyse vain ole tästä: *NOTE* You MUST install Counter-Strike Source as well or you will get an error for the file hl2.ico1 in hl24.cab on CD4. This is by fault of VALVE itself and this error is found on the original retail copies of both the cd version and dvd.
DVD-asemani on NEC DV-5500A.Kyse ei ole tuosta ongelmasta jonka Vilen esitti.En ole kokeillut päivittää firmwarea olen yrittänyt etsiä tätä mutta en ole löytänyt.Mistäköhän tälläisen mahtaisi löytää?Mulla on AnyDVD ja eikös sen pitäisi poistaa suojaukset noista levyistä automaattisesti niin eikö silloin pitäisi pystyä kopioimaan DVD:ltä kovalevylle?
AnyDVD poistaa suojaukset DVD-Video levyistä käsittääkseni, eli resurssienhallinnan kautta kyllä pitäisi pystyä kopioimaan tuo levyn sisältö kovalevylle kun tuossa levyssä ei mikään pitäisi estää sen tiedostojen kopiointia. Tuon aseman viimeisin firmware on http://www.de.nec.de/softwareoverview2.php/id/557 tosin sekin on todella vanha, en usko että sen päivittäminen auttaa tässä tapauksessa. Oletko missään toisessa koneessa kokeillut tuon levyn toimivuutta?
Eli oletko kokeillut kopioida tiedostoja koneelle, vai yrittänyt tehdä imagea? Jos olet kokeillut vain kopioisa tiedostoja niin kokeile tehdä image Alcohol 120% tai CloneCD nimisillä ohjelmilla.