Olenko keksinyt kopiosuojauksen? Cd-RW:lle poltettu dataa ( svcd-leffa ) Nerolla. Kaikki tämän jälkeen näyttäisi olevan kunnossa, mutta kun yritän toistaa levyä pc:llä levyasema ( mikään ) levy asema ei tunnista sitä enää. Sanoo vaan " aseta levy asemaan " Eikä tässä vielä kaikki, Halpa kiinalainen dvd pöytäkone toistaa leffan?? Levyä ei voi tyhjentää kun sitä ei tunnisteta. Asema kyllä pyörii jne.jne. Olenko sekoamassa vai?? Onko levy muuttutunut sudeksi??..
Olisiko jotkut headerit seonneet? Oletko kokeillut niin, että pistät Nerosta "full erase disc":n päälle? Ja niin että avaat Neron aikaisemmin kun pistät levyn sisään. CloneCD:n forumeilla oli joskus juttua että jotkut pelit täytyy kopioida niin, että avaa Clonen aikaisemmin ja antaa sen avata / sulkea CD:n luukku. Kokeile siis samaa. Jos tässä Windows koettaa ehtiä ensiksi CD:lle ja ei tajua MPEG-2:sta sen hölkäsen pöläystä.
Joo olen kokeilut sitäkin, ei auta. Itseasiassa huomasin että mulla on muutama muukin samanlainen levy. Olen myös kokeilut sitä tyhjennys juttua muuallakin, ja missään ei tapahdu levyn tunnistusta. Clonekin ilmoitaa vain ettei levyä asemassa.. Tais tulla joulukuusen koristeita näistä. Levy kyllä pyörii iloisesti asemassa..hämärä juttu..??
Itsellä oli samanlainen homma, mutta CD-R:n kanssa. Eli kaverilla oli VCD-levyt jota lähdin kopioimaan. Omat asemat (1 X DVD, 1 X CD-RW) eivät tunnistaneet levyjä Win 2K:ssa, mutta kverilla levyt toimivat hienosti ja oikein. Kokeilin sitten kaikkea, ja lopuksi kokeilin toiselta kovolta XP:n kanssa niin toimi vain toisessa asemassa. Tämä on taas näitä hämäriä juttuja. Itsellä tuo tapahtunut kerran, ja vain yhdellä leffalla. Oletko kokeillut eri ASPI-ajureita? Voisi auttaa jos vetäiset nuo Adaptecin uusimmat ja niillä testailet? Tai sitten Neron uusimmat?
Eipä auta aspi/neron päivitykset.. en vaan lakkaa ihmettelemästä mikä voi aiheuttaa moisen ilmiön?? Kun annoin levyn pyöriä cdrw asemassa 10 minuuttia sain sen yrittämään tyhjennystä, oli tyhjentävinään sitä mutta se ei kuitenkaan tyhjene.
Taisi se syykin löytyä. Eli levyssäsi on varmaan korruptoitunut Table Of Contents (TOC) ja Windows menee ihan sekaisin kun se ei saa selkoa siitä. Mutta onneksi tähän on apu. Uudessa Alcohol 120%:ssa nimittäin on erase CD:ssä semmoinen ruksinpaikka kuin "ignore illegal TOC and continue". Siihen ruksi ja pitäisi CD:n tyhjentyä OK. Kokeile.
Hyvä idea, mutta ei toiminut... Eli, alcomahooli kertoo ettei levyä, (laitteen tila) aseta levy, ja niin tekee muutkin ohjelmat, nero, clone. Että tämmönen tapaus.. Kiitos kuitenkin..hyviä neuvoja otetaan vastaan..
Luulen että tämä ilmiö johtuu nyt siitä, että olen polttanut ko. tomimattomat levyt track at oncella:lla. Voisiko tämä teoria pitää paikkaanssa?