-Emo5Q Pro -850W Black Magic Flex ATX2.2-virtalähde -CORE 2 DUO E8500 3.16GHZ 1333MHz 6M S775 prossu - 4GT Dual-kit DDR2 800MHz muistia - HD 4850 Golden Sample Omasta takaa levyasema ja 2x 500Gb samsung kovalevyä Etsin koppaa, ei tarvii olla tunattu, eikä kalliskaan kunhan löytyy tuulettimet ja kaikki noi minun kamat mahtuu siihen... Vielä ois ihan kiva, jos olisi hiljainen, koska kone toimii myös blu-ray soittimena
kopaksi Antec P182B ? jos et omaa jo tuota virtalähdettä omasta takaa, niin suosittelen jotain muuta.
Mitäs virtalähdettä meinsit? Olisi joskus tarkoitus laittaa HD 4870x2 koneeseen, eli mahtuuko tohon koppaan, ja mun emolle tommonen
Sullahan on hei toi hd 4870 Dual fan ja P5Q pro, ni miten paljon tilaa su oli ylimääräistä sen kottin ympärillä, siis ei ole johtoja edessä vähän jos kortti on pidempi
kyllä se sinne ihan hyvin mahtuu, jää jotain 5cm siihen kotelon väliseinään sonatassa. Ainaski mulla. Suosittelen kyllä sulle koteloksi tota antec p182b. Eikä oo mitään johtoja hirveesti ympärilläkään mulla. P5Q pro on ihan hyvä emo sille hd 4870x2: selle. EDIT: Et kyllä tartte tota crossfiree tohon x2 korttiin voit ottaa ihan hyvin vaikka normi p5q:n