Korkea Pingi

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat' started by Guppe123, Jun 15, 2013.

1. Guppe123

Guppe123 Member

Trophy Points:
    16
    elikkäs latasin tuossa pari päivää sitten peli torrentin jostain muualta kuin piratebaysta ja se asensi jotain paska ohjelmia koneelleni ja olen jo poistanut ne ja se myös sekoitti selaimeni kotisivun ja sen jälkeen olen huomannut nettini olevan aika hidas ja käytän nettitikkua ja yhteys on yleensä 30-50 megaa ja pingi on yleensä ollut noin 50 ja nyt pingi on 150 ja latausnopeus suht sama mutta lähetysnopeus on myös huonompi ja testasin läppärilläni nettitikkua siinä pingi oli paljon alhaisempi ja netti toimi paljon paremmin kuin tässä koneessa

2. J-lalli

J-lalli Active member

Trophy Points:
    68
    Käynnistä tehtävien hallinta ja sammuta 'epäillyttävät' suoritin käytöt. Kato selaimen lisäosat ja poista kaikki mitä et ole itse 'tietoisesti' asentanut. Advanced uninstaller pro on ohjelmien poistoon hyvä. lataa antimalware ja aja se. Sit hurauta hijackthis ohjelma ja kattelet sielt kaikki toolbarit mitä et käytä. Hijackthis on ohjelma mikä voi laittaa myös koneen solmuun, mut yleensä 'toolbaarit' voi poistaa.

>>>edittiä vihreistä...

Last edited: Jun 15, 2013
  3. Guppe123

Guppe123 Member

Trophy Points:
    16
    tarkistan noilla vielä kummiskin koneen mutta taisin löytää vian lan asetuksista siellä oli laitettu että käytä proxy serveriä ja otin sen pois niin pingi oli taas alhaalla

Share This Page