Itseltäni löytyy siis vanhemman mallin DS ja M3 CF joka nyt on ollut käytössä n. 2,5 vuotta ja alkaa pian hajoamaan käsiin, eikä sille ole aikoihin päivityksiäkään näkynyt. Mikä laite siis nyt kannattaisi hankkia? Vaatimuksia ainakin että DS-varmuuskopiot (Slot-2/GBA laite löytyy jo joten GBA varmuuskopiot toimivat jo), videot, DS homebrew-ohjelmat ja -pelit pyörisivät. Modpiiri.comista olen katsonut noita laitteita ja eniten kiinnostaisi DS TT tai R4 hintojensa puolesta. Mutta ovatko kestäviä ja kummassa paremmat ominaisuudet?
R4ään ei enää kannata koskeakkaan, se on vanhentunutta ja ylihinnoiteltua laitteistoa. DS-varmuuskopiot, homebrewit (sis. videot) ja pelit ainakin pyörivät DSTTllä. Vain TowerDefenceDS ja LinuxDS eivät ole itsellä käynnistyneet.
Itse omistan DSTT ORIGINALin ja olen ollut erittäin tyytyväinen laitteeseen. Se on myös MicroSDHC yhteensopiva. Suosittelen ostamaan laitteen modpiiri.com -sivustolta 29.90e hintaan. Sieltä saa myös halvalla mukaan muistikortin!
Joo siis tuli tuo DSTT hankittua tammikuun alkupuolella ja täytyy sanoa että ihan tyytyväinen olen.. Harmi vaan että DS putosi lattialle ja näytön sarana irtosi joten näyttö heiluu. DS Lite haussa seuraavaksi..
CycloDS Evolution - kortti täällä. Sanovat että "kallis" (alle 50 egee)..just no suhteellista kaikki. 8GB muistikortin ostin siihen ja pakko myöntää, että toimii kuin junan vessa. Kaikki testaamani pelit ovat toimineet HETI. Suurin syy tämän kortin ostoon oli asialliset valmistajan sivut + erittäin helppo käyttää. Ohjeet jotka vakuuttivat minut olivat nämä.